Jump to content

Forumiten!

Siana
 Share

Rösta på bäst passande forumit i de tre kategorierna!  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1. StellHell

2. Siana

3. Siana

Måste bara tillägga att jag känner mig lite hedrad som får vara med på en av listorna (jag är ju rätt ny om inte annat) ;) OMG, 2 röster har jag fått oxå! xD ;)

Om jag fått en vote till skulle jag ha röstat på dig. ^_^

Inte för att betala tillbaka, utan för att du alltid är glad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Röstningen är nu avslutad. Röster efter den här posten kommer inte att räknas.

Den officiellt roligaste forumiten är Funnylin. Därefter Pico, och på en tät tredjeplats kommer StellHell. Tröstpris till HOWHOW som bara var en röst efter StellHell.

Den officiellt snällaste och gladaste forumiten är Vice., tätt följd av Siana och på tredjeplats är Kebab. Tröst pris till The Dude som var två röster efter Kebab.

Den officiellt mest hjälpsamma och kunnigaste forumiten är [O][T], med Siana på andraplats och Cortez på tredjeplats. Tröstpris till Pain To ThE MaX som bara var en röst efter Cortez.

Det var allt den här gången. Kanske blir det fler gånger med olika kategorier. Men det kan man ju spara till galan. ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor