Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Så var omröstningen igång! Ursäkta för förseningen. På måndag tar omröstningen slut, klockslag vågar jag inte säga eftersom jag kanske försenar mig igen, men runt tolvtiden. Må mest passande forumit vinna! Oh, jag upptäckte just att man kan ha 20, och inte 15 alternativ som max. Nåväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Tjoho! Jag vart den första att rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Pico. Siana. Mahalo. Redigerad 13 juli, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Pico, Siana och Pain To ThE MaX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 1. Pico 2. Kebab 3. Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 EB2 Vice. fick de 2 första precis som mina nomineringar löd. Den sista gav jag till BOT för att jag tycker att han verkar kunna en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Rövslickartråden 2k6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Bobbo Viking - I brist på vettiga alternativ. Siana - I brist på vettiga alternativ. Siana - I brist på vettiga alternativ. Alternativ jul, alternativt samhälle. Redigerad 13 juli, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Men vart är jag då?! Jag borde vara med inom alla alternativ ffs!!! Lika disrespekterad som vid min debut ALLTID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Men vart är jag då?! Jag borde vara med inom alla alternativ ffs!!! Lika disrespekterad som vid min debut ALLTID! Bashil, du är washed up. Förnya din image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ni kan lägga till Mr Gränd istället. Han är en legend ni andra är ''has beens'' även kattälskaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Votade okka på första. Nullade resten eftersom jag är nominerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Bobbo Viking Vice. I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Men jag då? Jag är legend! Som disrespekterades redan som ett med den ljusa sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Funnylin Vice. - Ville ha dig på både 2 och 3 av någon anledning, nåväl. Mahalo - Han kallade sig GUD, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Men jag då? Jag är legend! Som disrespekterades redan som ett med den ljusa sidan. Men snälla sluta. Du kommer inte att bli mer respekterad bara för att du tjatar om hur missförstådd du är i varenda jävla tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag har varit det sen starten, och även om jag får en permanent ban kommer jag bara med ännu en användare. Men det finns en sak ni kan göra för att slippa terrorn för alltid. Leta upp tråden jag skapade och be om ursäkt i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag har varit det sen starten, och även om jag får en permanent ban kommer jag bara med ännu en användare. Men det finns en sak ni kan göra för att slippa terrorn för alltid. Leta upp tråden jag skapade och be om ursäkt i den. Tja...om du menar ända från första början med din nuvarande användare så är det Tråden om att doppa. En helt onödig tråd med värdelösa alternativ och ett ämne som ingen bryr sig om. Så "vi" ska be om ursäkt för att den låstes eller vad? Om du har flera accounts så får du en varning, ett steg närmare att du blir bannad är alltid något. Om du vill bli respekterad, lägg av med allt skit och försök uppföra dig. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vilket jag försökte från ALLRA första början. Men jodå, vad doppar ni i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 vad doppar ni i? Din mamma. Usch så kul det var. Ja, kan ni sluta spamma i denna tråden och ta det på PM istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts