Jump to content

Forumiten!

Siana
 Share

Rösta på bäst passande forumit i de tre kategorierna!  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så var omröstningen igång! Ursäkta för förseningen. På måndag tar omröstningen slut, klockslag vågar jag inte säga eftersom jag kanske försenar mig igen, men runt tolvtiden.

Må mest passande forumit vinna!

Oh, jag upptäckte just att man kan ha 20, och inte 15 alternativ som max. Nåväl. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har varit det sen starten, och även om jag får en permanent ban kommer jag bara med ännu en användare. Men det finns en sak ni kan göra för att slippa terrorn för alltid. Leta upp tråden jag skapade och be om ursäkt i den.

Tja...om du menar ända från första början med din nuvarande användare så är det Tråden om att doppa. En helt onödig tråd med värdelösa alternativ och ett ämne som ingen bryr sig om.

Så "vi" ska be om ursäkt för att den låstes eller vad?

Om du har flera accounts så får du en varning, ett steg närmare att du blir bannad är alltid något. Om du vill bli respekterad, lägg av med allt skit och försök uppföra dig. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor