Dee Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hej. Jag håller på att tillverka min egen ljussabel av gamalt skrot jag hittat!! Jag ska lägga upp en bild på den när den är klar.... Är det fler som har intresset att tillverka en ljussabel, så lägg gärna upp en bild på den. Berätta gärna hur ni tillverkade den också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag har en ljussnabeln nånstans haha jag måste få se din ljussnabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag har en ljussnabeln nånstans haha jag måste få se din ljussnabel Bara så ni vet så är den ingen "riktig" ljussabel, den går inta att använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Bara så ni vet så är den ingen "riktig" ljussabel, den går inta att använda... Haha, du fattade inte skämtet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Haha, du fattade inte skämtet va? Hans ljussnabel kanske inte funkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hans ljussnabel kanske inte funkar ? Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jaha hehe NU förstod jag hehe Men lite seriöst nu... Lägg gärna upp bilder på era hemmagjorda ljussabler/lightsabers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jaha hehe NU förstod jag hehe Men lite seriöst nu... Lägg gärna upp bilder på era hemmagjorda ljussabler/lightsabers Tror inte det är speciellt många som hlr på med "lasersvärd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Min polare testade att animera ett lasersvärd Klicka för film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Dra ner mina pantalonger så ska du få se ljussabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Min polare testade att animera ett lasersvärd Klicka för film Hahaha fyfan vad besviken snubben ser ut att vara när han går iväg xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Är det ingen annan här som delar mitt intresse för ljussablar? Om det är någon seriös kille som gillar allt som har med star wars att göra och har tillverkat en ljussable/lightsaber, så skriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Är det ingen annan här som delar mitt intresse för ljussablar? Om det är någon seriös kille som gillar allt som har med star wars att göra och har tillverkat en ljussable/lightsaber, så skriv. Well, det är urdumt och jättefjantigt då allt bara är fiktion. Men vill man vara en nörd så får man vara nörd. Ser dock inte det roliga med att göra en egen lightsaber av gamla toarullar och annan skit. Du kan ju aldrig få fram kristall/laser/ljuset som är på dom "riktiga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Svingade lite med en pinne en gång, sen haxxade jag lite i Photoshop+Premiere, så så det ut som i Star Wars! Har tyvärr inte filmklippet kvar, men ballt blev det. Ett par år sen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Här är bilden på min hemmagjorda ljussabel, är ganska nöjd själv... Synd att den inte funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Kewlt med kullager. Det finns ljussablar nu faktiskt. Grön laser, skär igenom lättare saker segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Här är bilden på min hemmagjorda ljussabel, är ganska nöjd själv... Synd att den inte funkar... Ser ju ut som du bara tagit en sadestång och virat något runt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 ... Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Skaffa ett lysrör (bort med allt skräp i det) lys in i röret med 45 graders vinkel in i röret, då blir det ett lasersvärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts