Speeder Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 När jag va ute och åkte på vattnet såg jag en haj som kom och simmade inunder mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 När jag va ute och åkte på vattnet såg jag en haj som kom och simmade inunder mig. Oj vilken nyhet med hajar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Som jag kan se det... är det ingen som verkar intresserad om du har sett en haj eller inte. Typ alla i forumet har sett minst 20 hajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 hhmmm. det finns sköldpaddor hajar delfiner och fiskar och sån´t!! detta är ingen nyhet speeder!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag e 10 år jag har dykt med en äkta leopardhaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 visst lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 det e fan sant jag var i thailand där kan man ta dyk cert när man e 10 så jag tog det sen dykte vi och såg en leopard haj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 det e fan sant jag var i thailand där kan man ta dyk cert när man e 10 så jag tog det sen dykte vi och såg en leopard haj Man ska inte ta cert i Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 visst lol Det är väl inget att bråka om!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag har aldrig sett någon haj..bara i film studion Jag har sett Stimm,Manet och några lik Ubåt och två vrak plus en Delfin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts