Mr_link Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Asså när mina byggnader är skadade hur reperarar man dem så them får full heatlh? Det är på xbox 360 middle earth 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Asså när mina byggnader är skadade hur reperarar man dem så them får full heatlh? Det är på xbox 360 middle earth 2 Har du testat att trycka på "power"? Ne men det finns en knapp på byggnaden o det är en spade vid en mur ikon typ, har jag för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hehe thx hoppas kan få fler förklaringar =) nån som har de på xbox 360 kanske =) det måste va lätt.. asså har försökt att reapaerar men kommer inte på hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag fick det också idag, vann det på en FiFa turnering hos Gamereator Om du är Humans kan man också reparera byggnader med powers. Adda min Gamertag: ceone swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts