Boomer Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Ah, thanks. Patrik. Du måste ju ha en kamera för minst 10000 juh. Grymt snygga bilder. Lägger troligtvis upp bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Vart inte så bra bidrag från min sida dock, men jag kallar den "Mc Damp". Några polare som "headbangar" inne på Mc Donalds. http://img474.imageshack.us/img474/9254/fototavlingsatansih4.jpg Redigerad 16 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Hmm, nu tar vi dethär en gångf för alla... Först och främst tycker jag absolut inte att bilden på ni som headbangar har nåt med rörelse att göra egenntligen... elden är tveksam, men godkänd. Även headbangarna är godkända för tillfället, men som sagt är jag rädd för att bilderna blir aldeles för stillsamma för vad jag hade tänkt mig... Därför ska jag nu göra en liten bilddemonstration och lägga upp här så ni förstår skillanden mellan motiv i rörelse och ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) *GONE* Redigerad 19 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Du har rätt i det... men jag är bara rädd att alltför många går i trenden och snart kommer nån och har en bild på en bil som står vid ett gathörn parkerad och påstar att den kör... Därför hänger jag upp mig på rörelseoskärpan!, Denna bild är ett gränsfall... Men, okej då, Godkänd! Äsch, jag tror knappast att en parkerad bil skulle bli särskilt snyggt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Är vatten ett objekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Är vatten ett objekt? En vätska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) En vätska 2. Motiven skall människor eller objekt i rörelse Lägg märkte till att det saknas ord.. Redigerad 17 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 2. Motiven skall människor eller objekt i rörelse Lägg märkte till att det saknas ord.. Haha, men den borde väll räknas ? ^^ snygg som fan är den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ja, självklart ska den räknas, det är ju Patrik som har tagit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Det är ju definitivt ett motiv i rörelse, klart att den ska godkännas Snygg var den också! Tack. [PERSONLIG SAK]Bär din bror kjol? Det ser ut så iaf[/PERSONLIG SAK] Haha, nä det gör han inte! Shorts! BTW: Vilket jäkla gorm det blev nu när jag la upp min bild! Ursäkta om det ändrades i reglerna mot tävlingstartarens vilja! Redigerad 17 juli, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ja, självklart ska den räknas, det är ju Patrik som har tagit den. Missförstå mig inte. Klart Patriks bild ska räknas. Tycker bara det låter lite fel att kalla vatten för objekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Missförstå mig inte. Klart Patriks bild ska räknas. Tycker bara det låter lite fel att kalla vatten för objekt Så om vatten inte är ett objekt, varför ska bilden godkännas? För att det är en person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Här är min bild! Min bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Eftersom vi inte verkar bli många fler annmäler även jag mig och dessutom sätter jag en gräns då alla bilder ska vara inne. 31 Juli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Eftersom vi inte verkar bli många fler annmäler även jag mig och dessutom sätter jag en gräns då alla bilder ska vara inne. 31 Juli! Perfa, räkna med en ny bild från mig tills dess dock, vart ju så sura miner där på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Fick tillbaka kameran igår. (hel dessutom!) Så nu får jag väll försöka få någon häftig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Så om vatten inte är ett objekt, varför ska bilden godkännas? För att det är en person? "Så om vatten inte är ett objekt", men om det är det? Jag sa bara vad jag tycker, inte hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Vatten är ju ett ämne väll? h2o ju. EDIT: Vatten (av lågtyska eller äldre saxiska), H2O (diväteoxid/Dihydrogenmonoxid), är en kemisk förening av väte och syre. Redigerad 19 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 VATTEN ÄR ETT OBJEKT! SÅ, sluta diskutera det och skicka bilder istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts