Foo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) http://img116.imageshack.us/img116/2641/cimg77813ri.jpg INGA FLER BIDRAG ANTAGS - RÖSTNING STARTAR IMORGON DELTAGARE 01. Tux 02. RavenE 03. Tija 04. Spam Snuten 05. Mr.Dumbom 06. Siana 07. Pixiegnom 08. Halo 09. Puslakan 10. Patrik 11. oscarw_89 12. Merkky 13. darkfejs 14. Karatemorfar 15. KalleR 16. kennzil Har jag glömt nån?, PM:a eller Maila! Redigerad 31 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag är på. Bra att någon annan gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Kan också försöka ta en bra bild. Sign me up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) För att slippa vara en överpostare så editerar jag in bilden här. Jag kallar den Onyx i rörelse (katten heter Onyx. Det är min lillasysters...) http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/onyx.JPG Redigerad 15 juli, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Anmäler mig också för säkerhetskull (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Ska man anmäla sig innan man lägger upp bilden? För isåfall gör jag det, så det inte hinner bli fullt... Mja, alla andra gör ju det, så visst ^^ (Men kom ihåg att det ni måste lägga upp en bild också innan 15 andra gör det ) Redigerad 13 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Skriv upp mig också. Fast objekt i rörelse det verkar lite svårt men jag hittar säkert på något skoj. Fast nu är ju kameran på arvikafestivalen så jag får väll hoppas den kommer tillbaka välbehållen. Redigerad 13 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Varför just 15? Jag anmäler mig... Kanske inte får till något, men jag kan försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Varför just 15? Jag anmäler mig... Kanske inte får till något, men jag kan försöka. Det var max i en poll förut vad jag vet ...och kanske inte är alla som vet att det är 20 nu =P . Jag kan försöka vara med om jag hinner ta en bild innan söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag anmäler mig, ska på "festival" denna helg, då ska jag allt lyckas få till någon fin fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Det var max i en poll förut vad jag vet ...och kanske inte är alla som vet att det är 20 nu =P . Jo, jag vet. Jag upptäckte det nyss. Så, vad sägs om att höja gränsen till 20? Vi måste ju inte fylla, men ju fler desto roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Jag anmäler mig. Inte säker på att jag kommer att lyckas ta en bra bild, men jag anmäler mig för säkerhets skull. *edit* Fint att du glömde ett g i trådtiteln. Redigerad 14 juli, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Förresten, när ska bilden senast vara inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag kan försöka fixa en bra bild. Räkna me mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) :OBS: De 15 första som skickar in en bild är med och deltar :OBS: Antalet 15 är pga att man endast kan ha 15 pers i en poll! (tror jag), rätta mig om jag har fel! *Ni som står där, skynda på att lägg in en bild för att inte förlora er plats* 15 är ändrat till 20 Redigerad 14 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Kan det vara vad som helst, bara det rör på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Kan det vara vad som helst, bara det rör på sig? Mja... altså, det ska synas att det rör på sig... altså att att det bli "motion-blur" på någontin på bilden... (T.ex. kan det vara att följa en bil med kameran under slutartiden så att bakgrunden bli suddig) Ett litet exempel ^^ http://img19.imageshack.us/img19/1065/cimg69986pt.jpg Redigerad 14 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag änmäler mig kommer med bild inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Är väl med, bara min bild blir godkänd. Visst funkar det med vatten som rör sig? Btw, ska inte du vara med, Foo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Är väl med, bara min bild blir godkänd. Visst funkar det med vatten som rör sig? Btw, ska inte du vara med, Foo? Det ska synas på bilden att det rör sig, skicka i bilden så får jag godkänna! Jag är med endast om det finns lediga platser kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts