YooSho Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jacker Siana P-C thotim R2D2 Linke Sikorka Vice. IceCandy Panimala Mr.Dumbom T-ryder Yoosho (mig glömde ni :'( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jacker Siana P-C thotim R2D2 Linke Sikorka Vice. IceCandy Panimala Mr.Dumbom T-ryder Yoosho JSHC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Jag funderar en hel del på om jag ska dit Med en polare som hänger med kommer jag garanterat! Redigerad 2 oktober, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Jacker Siana P-C thotim R2D2 Linke Sikorka Vice. IceCandy Panimala Mr.Dumbom T-ryder Yoosho JSHC mR.unicoRn^ Det är inte säkert att jag kommer ,men isåfall så får det väl bli DH summer 07 (om nån polare vill(kalle.b/n00dles) Redigerad 2 oktober, 2006 av mR.unicoRn^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag komemr tyvärr inte på DH Winter. Men vänta bara! DH Summer, here I come! Jag vill så gärna träffa alla forumiter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hur många gånger har alla ni vart på dreamhack totalt ? Jag har bara varit där 1 gång men nu i DHW 06 blir det en andra gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Andra gången för mig med. Två armband kommer jag bära i vinter alltså. Wej. Redigerad 4 oktober, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Andra gången för mig med. Två armband kommer jag bära i vinter alltså. Wej. Jag tänkte ha kvar mitt band men jag fick skavsår av den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Är sugen på att åka. Får jag och kan jag så kommer jag definitivt. Då ska jag och Ärrtvå.åh dricka Jolt Cola Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vilket datum exakt är denna dreamhackWinter ? kollade på första sidan men såg inte att nån skrivet det stog bara slutet av november ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Jag tänkte ha kvar mitt band men jag fick skavsår av den Be dem att inte spänna det så hårt den här gången då. Är sugen på att åka. Får jag och kan jag så kommer jag definitivt. Då ska jag och Ärrtvå.åh dricka Jolt Cola Whut? Känner ni varandra? Vilket datum exakt är denna dreamhackWinter ? kollade på första sidan men såg inte att nån skrivet det stog bara slutet av november ? Hur fan kan du missa det om du kollade förstasidan?! Jag skrev det ju med stora bokstäver. Sedan kan du även kolla in Dreamhack.se innan du ställer sådana frågor. Det står ett par gånger där. http://img246.imageshack.us/img246/9312/hahawtfsp2.png Redigerad 4 oktober, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Whut? Känner ni varandra? Nej. Men vi ska lära känna varandra *Bild* pWnD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jacker Siana P-C thotim R2D2 Linke Sikorka Vice. IceCandy Panimala Mr.Dumbom T-ryder Yoosho JSHC mR.unicoRn^ FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Be dem att inte spänna det så hårt den här gången då. Hur fan kan du missa det om du kollade förstasidan?! Jag skrev det ju med stora bokstäver. Sedan kan du även kolla in Dreamhack.se innan du ställer sådana frågor. Det står ett par gånger där. Ok tack för tipset ööhh , ooj hihi tack siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 http://img246.imageshack.us/img246/9312/hahawtfsp2.png Undar hur många "aaaah, mina ögon" man får höra om någon råkar slå på ljuset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Whut? Känner ni varandra? Nope. Däremot har han varit till otroligt stor hjälp med småsaker på GTA. Men jag glömmer inte dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nope. Däremot har han varit till otroligt stor hjälp med småsaker på GTA. Men jag glömmer inte dig Tihi. Jag glömmer inte dig heller. Även fast du kallade mig för "allmänt trevlig kile" i omdömestråden. Stelare uttalande får man leta efter, liksom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Tihi. Jag glömmer inte dig heller. Även fast du kallade mig för "allmänt trevlig kile" i omdömestråden. Stelare uttalande får man leta efter, liksom. Ouch. Det var inte menat som något stelt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Andra gången för mig med. Två armband kommer jag bära i vinter alltså. Wej. Jag har klippt av båda mina band.. känns lite geekigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag har klippt av båda mina band.. känns lite geekigt Lite geekigt? Det är extremt geekigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts