T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 okej.. har någon reserverat platser än ? och hur gör man det ? finns tydligen itne så många platser bredvid varann längre :S duger min dator till DH eller ? Grafikkort: nVidia GeForce 7900GT 256 Mb Processor: AMD Athlon 64 X2 4600+ Hårddisk: nån med 300 Gb ? och får man ladda ner saker där eller ? Med tanke på deras uppkoppling Vafan tror du? Den duger EXACT lika bra hemma som på DH. Och ja, klart man får ladda ner saker, Du får även köpa/sälja knark.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag ska nog försöka ta mig dit men bara som åskådare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Jag ska nog försöka ta mig dit men bara som åskådare Hur kul kan det vara att titta på när andra spelar data? EDIT: Min 200:de post Redigerad 4 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Hur kul kan det vara att titta på när andra spelar data? EDIT: Min 200:de post Spela DATOR gör man hemma, På dreamhack springer man mest runt och härjar. Kollar i dom olika montrerna, är med på alla tävlingar. Det man gör vid datorn är att tanka. Och köra ett par PCW's med polare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Spela DATOR gör man hemma, På dreamhack springer man mest runt och härjar. Kollar i dom olika montrerna, är med på alla tävlingar. Det man gör vid datorn är att tanka. Och köra ett par PCW's med polare Okej. Men måste ändå vara roligare att ha med sig en DATOR elr? Redigerad 4 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Klart fan man har dator med sig. Lite gejming med polare och andra DH- typer måste det bli. Och viktigast av allt - länsa varenda skattkista! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Klart fan man har dator med sig. Lite gejming med polare och andra DH- typer måste det bli. Och viktigast av allt - länsa varenda skattkista! Mm, tänkte det. Jag skulle aldrig åkt dit bara för att vara där och titta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Äh, fuggedaboudit. Redigerad 8 september, 2006 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Eftersom så många vill/ska till DH så kan vi väl ha en Träff Men ni kanske inte vill träffa mig :'( Alldeles riktigt, det vill vi inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vet ej. Har nog inte hunnit upgradera min dator tills i november tyvärr... Kanske drar dit ändå dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 När släpps billjetterna eller har dom redan gjort de ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Vote: Nej. Ville när jag var mindre. Nu känns det ovärt, och jag frågar mig - vad ska jag på dreamhack och göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Naaw, kollade lite i DH- tråden från i sommras nu. Längtar till DHW. Och, Sikorka, det är mig du är skyldig en femma. Fast jag vill hällre ha en puss. Vi får se vad det blir. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) När släpps billjetterna eller har dom redan gjort de ? Nej, dem har inte släppts än. Dem släpps antingen i slutet på september eller i mitten på oktober. Vote: Nej. Ville när jag var mindre. Nu känns det ovärt, och jag frågar mig - vad ska jag på dreamhack och göra? Ha kul! Härja, umgås med polers, träffa folk du bara träffat över teh internets, gejma, fylla hårddisken med saker du hittar i diverse skattkistor, osv. Vi får se vad det blir. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Redigerad 14 september, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Nej, dem har inte släppts än. Dem släpps antingen i slutet på september eller i mitten på oktober. Och j - a - g är garanterad en. Hoppas bara jag får välja vart jag ska sitta själv, så jag inte hamnar på något slags knäckebrödsbord. Ha kul! Härja, umgås med polers, träffa folk du bara träffat över teh internets, gejma, fylla hårddisken med saker du hittar i diverse skattkistor, osv. ... Och springa iväg och göra jätteroliga saker med sina kompisar, fast än Siana letade efter någon som ville följa med eftersom ingen annan ville, och sedan komma tillbaka, posta på forumet om alla skoj saker man gjort med sina kompisar, så att Siana springer raka vägen över till ens bord och skäller ut en? Ptjovars. Redigerad 14 september, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Och j - a - g är garanterad en. Hoppas bara jag får välja vart jag ska sitta själv, så jag inte hamnar på något slags knäckebrödsbord. ... Och springa iväg och göra jätteroliga saker med sina kompisar, fast än Siana letade efter någon som ville följa med eftersom ingen annan ville, och sedan komma tillbaka, posta på forumet om alla skoj saker man gjort med sina kompisar, så att Siana springer raka vägen över till ens bord och skäller ut en? Ptjovars. Haha, ser dig sittandes med besviken min vid datorn, omringad av travar med knäckebröd. Hur skulle jag kunna veta att du letade efter mig? Var ju redan borta då. Jag var faktiskt och badade med mina polare... Och det skulle inte kännas riktigt rätt att dra till badhuset med er, även om jag gillar er. (eller? http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Nää, men vafan, jag kunde ju ha hängt på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Skaffa egna polare, jävla snyltare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 M-m-men det hade jag? Mende ville inte heller. Men, hokay, jag behöver då inte vistas i din närhet. Men då är det slut med juck på tjej- WC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 M-m-men det hade jag? Mende ville inte heller. Men, hokay, jag behöver då inte vistas i din närhet. Men då är det slut med juck på tjej- WC. Gör inget, Panimala kommer den här gången! :^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts