Donkeey Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Vill dit.. men har ingen att vara med.. Min polare som ska dit ska dit me sin Css klan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag hatar alla "HALLÅ?!", men jag kan inte låta bli att svara på dem ibland. Haha typ halva min rad satt och skrek käften till alla "HALLÅ!!" ungar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Haha typ halva min rad satt och skrek käften till alla "HALLÅ!!" ungar Smartaste dom kommer göra under sin livstid. Hallå tjaffset är så JÄVLA uttjatat, och det har aldrig varit inne. Fyyyy fan. Jag hatar det mer än vad jag hatar alla jävla cs töntar som sitter och skriver när dom dör. Kan dom inte hålla sig hemma, jävla kuksugar äckel. Dom förstör för oss "vanliga". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Smartaste dom kommer göra under sin livstid. Hallå tjaffset är så JÄVLA uttjatat, och det har aldrig varit inne. Fyyyy fan. Jag hatar det mer än vad jag hatar alla jävla cs töntar som sitter och skriver när dom dör. Kan dom inte hålla sig hemma, jävla kuksugar äckel. Dom förstör för oss "vanliga". Mjo, håller med dig där. Men det var också dom som kastade omkring saker, jag fick bla. en colaburk i huvet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Mitt datorköp får vänta, så nej. Helvete. Jaja, det finns fler. Kan fortfarande inte förlåta mig för att jag inte hade tillräckligt med pengar med mig. I så fall skulle jag ha haft råd med en AMD Athlon 64 3400+. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nah, så stygg är jag inte. Då får du börja bli de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) *Undrar om jag har skrivit detta innan* Vill gå, men troligtvis så får jag inte :/ btw... Utrustningslista och när biljetterna släpps skulle vara bra att veta (för lat för att ta mig till gooooooogle, eller dh sidan) Redigerad 3 september, 2006 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Smartaste dom kommer göra under sin livstid. Hallå tjaffset är så JÄVLA uttjatat, och det har aldrig varit inne. Fyyyy fan. Jag hatar det mer än vad jag hatar alla jävla cs töntar som sitter och skriver när dom dör. Kan dom inte hålla sig hemma, jävla kuksugar äckel. Dom förstör för oss "vanliga". Vad är meningen med deras Hallåande ? Är det att alla andra ska svara hallå tillbaka ungefär som "andra sidan är ni klara" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vad är meningen med deras Hallåande ? Är det att alla andra ska svara hallå tillbaka ungefär som "andra sidan är ni klara" ? Det är ingen direkt mening. En person skriker "HALLÅ?!" och så ska man skrika tillbaka. Ibland sprider det sig över hela salen och blir ett jävla ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har en polare att följa med nu men när släpps biljetterna ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ingen aning, kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har en polare att följa med nu men när släpps biljetterna ? Kolla upp alla tider på Dreamhack.se. Står det inte där, vet ingen här. Heh, rim. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) El Voté: Jag vill åka, men kan inte/får inte. Skulle viljat åkt, men har fullt upp med hockey då... Sen har jag nog inte alla grejor som behövs heller. Redigerad 3 september, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Kolla upp alla tider på Dreamhack.se. Står det inte där, vet ingen här. Heh, rim. okej.. har någon reserverat platser än ? och hur gör man det ? finns tydligen itne så många platser bredvid varann längre :S duger min dator till DH eller ? Grafikkort: nVidia GeForce 7900GT 256 Mb Processor: AMD Athlon 64 X2 4600+ Hårddisk: nån med 300 Gb ? och får man ladda ner saker där eller ? Med tanke på deras uppkoppling Redigerad 3 september, 2006 av Donkeey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) okej.. har någon reserverat platser än ? och hur gör man det ? finns tydligen itne så många platser bredvid varann längre :S Ehm...förra årets från i somras. Redigerad 3 september, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Naaw, kollade lite i DH- tråden från i sommras nu. Längtar till DHW. Och, Sikorka, det är mig du är skyldig en femma. Fast jag vill hällre ha en puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Eftersom så många vill/ska till DH så kan vi väl ha en Träff Men ni kanske inte vill träffa mig :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Eftersom så många vill/ska till DH så kan vi väl ha en Träff Men ni kanske inte vill träffa mig :'( Alldeles riktigt, det vill vi inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Eftersom så många vill/ska till DH så kan vi väl ha en Träff Men ni kanske inte vill träffa mig :'( Såfort det varit ett större gäng härifrån på DH har det varit träff. Om du inte hängde med i trådarna från de senaste två gångerna, så har det varit träffar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Alldeles riktigt, det vill vi inte. lol Agree Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts