Adriian Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jag önskar att jag kunde komma den här gången. Ser fram emot DHS07 istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Oooh, sitter och väntar på ett samtal. Om han ringer så kommer jag packa ihop datorn redan idag, och sedan åka ner till Elmia, för att spendera natten med att dricka öl i hans van. Förövrigt så är detta DH det största sällskapet någonsin (Vi tar upp en halv rad själva) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Oooh, sitter och väntar på ett samtal. Om han ringer så kommer jag packa ihop datorn redan idag, och sedan åka ner till Elmia, för att spendera natten med att dricka öl i hans van. Förövrigt så är detta DH det största sällskapet någonsin (Vi tar upp en halv rad själva) Hahaha, kan tänka mig hur mycket ni kommer att höras Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Sådär, nu är nästan all packning klar! Ska fixa det sista sen sova och sedan ge sig upp vid 7-tiden för att sedan bränna iväg vid 8-tiden så jag är säkert framme vid 11-12 tiden. Så.. Ses imorgon typ! Redigerad 29 november, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Lyckostar! Vill också dit! Får se om det blir DHSummer -07 med några från klassen ist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Oooh, sitter och väntar på ett samtal. Om han ringer så kommer jag packa ihop datorn redan idag, och sedan åka ner till Elmia, för att spendera natten med att dricka öl i hans van. Förövrigt så är detta DH det största sällskapet någonsin (Vi tar upp en halv rad själva) Vad har ni som.. samlingsnamn? GTAsajten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Vad har ni som.. samlingsnamn? GTAsajten? Pff, knappast. Bara jag som hänger här, och jag har absolut inte GTAsajten som samlingsnamn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Har fortfarande inte packat ett skit. Attsingen, blir att göra det nu. Vi ses på DH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Sitter här i stan med mates, sover över här, datorn ligger i vardagsrummet, packad och klar, tillsammans med deras... Imorgon sticker vi, är framme runt klockan 10. Vi ses! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Ska checka packningen nu... Sen blir det till att lägga sig. P-C: Acca mig på MSN då. I Live Messenger gör man det i "Förfrågningar har inte besvarats, bla, bla, bla" grejen, om det är det som är problemet. Tog iaf ett tag för mig att lista ut att det är så man accar folk. Redigerad 29 november, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Antingen går jag och lägger mig nu, eller så drar jag till min polare med datorn, drar ett par bärs och slaggar där. Får väl se vad som händer, imorgon smäller det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Nån som har en packningslista? Google är inte så vänlig på den biten mot mig. :/ Ah, det är lugnt. Ses där! Redigerad 29 november, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Nån som har en packningslista? Google är inte så vänlig på den biten mot mig. :/ Ah, det är lugnt. Ses där! jag la upp min i sommarens DH topic.. ska se om den finns kvar *UPDATE* http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=705676 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu är det snart dags, väntar på att vi ska börja packa in datorerna sen drar vi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag vill också hänga me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Då var jag först fram då Skickar lite bilder sen. Lovar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 RavenE önskar alla som är där en trevlig vistelse! Medans han själv sitter hemma och är avundsjuk och sjuk. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nu kom Siana hit och Sikorka loggade in på MSN. Inga fler som har kommit än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Woh, är här nu. Sikorka has arrived. Försöker få darkfejs dator att fungera nu bara.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Det ska bli kul att få se massa bilder därifrån. Skulle inte Stellhell öppna den "officiella" DH-topicen nu på morgonen? Edit: kom på att han är påväg mot DH nu. Edit2: Damn, det är bra mkt folk där redan! Webcams på DH Redigerad 30 november, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts