Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Nä, hennes dator krashade typ. What did you do to it? Eller, ääh, vad dumt det blev här. Försökte dra något om att P-C sabbade hennes dator för att slippa ha med henne. Skjut mig Redigerad 26 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 What did you do to it? Eller, ääh, vad dumt det blev här. Försökte dra något om att P-C sabbade hennes dator för att slippa ha med henne. Skjut mig Bang bang, you're dead. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 What did you do to it? Eller, ääh, vad dumt det blev här. Försökte dra något om att P-C sabbade hennes dator för att slippa ha med henne. Skjut mig Ja, för jag planerade att ha en otrohetsaffär med en övergödd datornörd under DH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag trodde du ville spela iskall och säga att du lagt forumet bakom dig. Vi ses på DreamHack. ... Hörde att du tar tjejen med dig. Är det verkligen så smart? 9750 ensamma, svettiga och kåta nördar vs 250 försvarslösa tjejer. Ah, så farligt är det inte. Det var ju en tjej som småraggade på P-C, DHW-05. Redigerad 26 november, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ah, så farligt är det inte. Det var ju en tjej som småraggade på P-C, DHW-05. Oh, that I remember. Sex på DH? Nja, låter inte så jättelockande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Oh, that I remember. Sex på DH? Nja, låter inte så jättelockande Det är väl trevligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Småraggade? Såvitt jag vet sa hon bara att han hade en snygg tröja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Småraggade? Såvitt jag vet sa hon bara att han hade en snygg tröja. heftigt! fan vad sociala ni är, ni får inte glömma let aup pmig nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Småraggade? Såvitt jag vet sa hon bara att han hade en snygg tröja. You should have been there! Sex på DH är väl rätt okej. Kanske man skulle gå runt och trackasera älskande par i sovhallen, utklädd till Hitler? :he=| Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Småraggade? Såvitt jag vet sa hon bara att han hade en snygg tröja. Nä-ä! Hon kom fram, tog på min arm och sa "Gud vad snygg tröja du har!" och klämde lite på min arm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nä-ä! Hon kom fram, tog på min arm och sa "Gud vad snygg tröja du har!" och klämde lite på min arm. Då svarade du: Mina byxor är också snygga, avklädda Annars blir jag mycket besviken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Då svarade du: Mina byxor är också snygga, avklädda Annars blir jag mycket besviken Mina kalsonger är också snygga, vill du se? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Då svarade du: Mina byxor är också snygga, avklädda Annars blir jag mycket besviken Humm.. jag sa "Öhhh.. tack.. " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Humm.. jag sa "Öhhh.. tack.. " Så ångrade du dig efteråt för att du inte gjorde mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Kolla här, vet ni, Siana har ragg på G. P-C, du skulle gått rakt på sak, och dragit till med "Ty. Ska vi knulla?" Redigerad 26 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kolla här, vet ni, Siana har ragg på G. P-C, du skulle gått rakt på sak, och dragit till med "Ty. Ska vi knulla?" F14 Rawr. Ehm, jag ska inte säga något om F14 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kolla här, vet ni, Siana har ragg på G. P-C, du skulle gått rakt på sak, och dragit till med "Ty. Ska vi knulla?" Siana, jag hoppas så grovt att du inte är seriös med den posten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Siana, jag hoppas så grovt att du inte är seriös med den posten? Va? Vilket av det? Jag har inget ragg på G, men P-C borde ju ha sagt så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Vote: Nja, har ett liv visserligen men, nja... Redigerad 28 november, 2006 av hunt3d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Vote: Nja, har ett liv visserligen men, nja... Åh, wow du har ett liv. Gratz, m8 för ingen av dessa 10 000 personer har absolut inget socialt fungerande liv. Nej, det är sorgligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts