DimpZ Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Fan vad man önskar att man kunde komma dit! Lite för långt för min ekonomi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Tu(rk)nisien. Är du Asiat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är du Asiat? Sen när låg Tunisien i Asien? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Sen när låg Tunisien i Asien? Var ligger det? Mellanöstern? Snygg sign Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Var ligger det? Mellanöstern? Snygg sign Siana Afrika låg det i sist jag kollade kartboken. Redigerad 26 november, 2006 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Var ligger det? Mellanöstern? Snygg sign Siana Vilka bra geografikunskaper du har.. Tunisien ligger i det nordligaste afrika. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Var ligger det? Mellanöstern? Snygg sign Siana Nordafrika. Tack. Ontopic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det må så vara. Men FLUGFARFAR SIANA är ett anagram för FARA I GUL SAFFRAN. Slå det, smartskaft! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0d3wtupvv7.png Klockren! Bara ett problem, vad har det med ditt namn att göra? Hsh borde det ha stått på Mona Lisa istället för "So dark, the con of man"... Var ligger det? Mellanöstern? Snygg sign Siana Men, google? Kul att läsa lite om vad ni kallar varandra, jag skulle kanske tycka det var okej med Henkibojj. Kallas så ibland av min brorsa, och det var väl därifrån jag fick det från början, tror jag. Henke kan jag också kallas, Henrik säger bara tjejer och min mamma till mig. Plus kanske FOAFs. StellHell skulle jag definitivt kalla Stellan, det är ju så han heter. Det går dessutom snabbare att säga än StellHell, men Stell låter bara konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Klockren! Bara ett problem, vad har det med ditt namn att göra? Hsh borde det ha stått på Mona Lisa istället för "So dark, the con of man"... Men, google? Kul att läsa lite om vad ni kallar varandra, jag skulle kanske tycka det var okej med Henkibojj. Kallas så ibland av min brorsa, och det var väl därifrån jag fick det från början, tror jag. Henke kan jag också kallas, Henrik säger bara tjejer och min mamma till mig. Plus kanske FOAFs. StellHell skulle jag definitivt kalla Stellan, det är ju så han heter. Det går dessutom snabbare att säga än StellHell, men Stell låter bara konstigt. Heter han Stellan ? är det en kortform för något eller`? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Heter han Stellan ? är det en kortform för något eller`? Nej, Stellan heter han, och det är ett riktigt svenskt namn. Ingen kortform. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Heter han Stellan ? är det en kortform för något eller`? Ja, jag heter Stellan. Det är ett svenskt namn, dock inte så vanligt. Och Stell är inte alls konstigt att säga. Kortare och lättare än att säga Stellan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Yay, Dreamhack! Mjodå, jag kommer i år igen. Vi ses väl där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Yay, Dreamhack! Mjodå, jag kommer i år igen. Vi ses väl där. Har din bann äntligen blivit avtjänad? Eller har Stell unbannat dig under DH? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Har din bann äntligen blivit avtjänad? Eller har Stell unbannat dig under DH? Den är över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Har din bann äntligen blivit avtjänad? Eller har Stell unbannat dig under DH? Hans ban var över ~20 November, så han har haft flera dagar på sig att etablera sig här igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hans ban var över ~20 November, så han har haft flera dagar på sig att etablera sig här igen. Hade aldrig kommit på det om inte Ärrtvå hade påminnt mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hade aldrig kommit på det om inte Ärrtvå hade påminnt mig Sicken tur han gjorde det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Hade aldrig kommit på det om inte Ärrtvå hade påminnt mig Jag trodde du ville spela iskall och säga att du lagt forumet bakom dig. Vi ses på DreamHack. ... Hörde att du tar tjejen med dig. Är det verkligen så smart? 9750 ensamma, svettiga och kåta nördar vs 250 försvarslösa tjejer. Redigerad 26 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag trodde du ville spela iskall och säga att du lagt forumet bakom dig. Vi ses på DreamHack. ... Hörde att du tar tjejen med dig. Är det verkligen så smart? 9750 ensamma, svettiga och kåta nördar vs 250 försvarslösa tjejer. Är det där korrekta siffror? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag trodde du ville spela iskall och säga att du lagt forumet bakom dig. Vi ses på DreamHack. ... Hörde att du tar tjejen med dig. Är det verkligen så smart? 9750 ensamma, svettiga och kåta nördar vs 250 försvarslösa tjejer. Nä, hennes dator krashade typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts