StellHell Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Skulle vara roligt att se dina föräldrar kalla dig StellHell ^^ Det är väl dina kompisar som kallar dig för det? Tvärtom. Polarna kallar mig Stell framför StellHell, får det är kortare. Familjen säger StellHell, mest för dom vet att jag kallas det och gör det antagligen mest på skoj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tvärtom. Polarna kallar mig Stell framför StellHell, får det är kortare. Familjen säger StellHell, mest för dom vet att jag kallas det och gör det antagligen mest på skoj. Skulle kännas jävligt konstig om min familj kallade mig Siana eller Flugfarfar. Ärrtvå: Okie, tack för tipset. Då sticker jag runt åtta härifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Skulle kännas jävligt konstig om min familj kallade mig Siana eller Flugfarfar. Ärrtvå: Okie, tack för tipset. Då sticker jag runt åtta härifrån. Men inte fan är det likt ditt namn Elias? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Skulle kännas jävligt konstig om min familj kallade mig Siana eller Flugfarfar. Siana/Flugfarfar låter inte likt Elias. StellHell däremot. Jävligt fult namn Redigerad 25 november, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag ska nog vara glad att mina föräldrar inte känner till att jag nickar "Kebab" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Skulle kännas väldigt konstingt om min familj kallade min "Sniper" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Meh, min familj känner iaf ganska bra till att jag nickar Sikorka, Radioaktiva Räkan eller Kemoi.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Skulle kännas väldigt konstingt om min familj kallade min "Sniper" Din vad för något? (var tvungen) offtopic:Tror pappa iallafall vet att jag kallar mig Qouad, han såg det på betapet en gång iaf. Ingen som kallar mig det IRL dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Meh, min familj känner iaf ganska bra till att jag nickar Sikorka, Radioaktiva Räkan eller Kemoi.. Är det för att du har behövt föklara varför folk brukar skrika "Räkjävel" åt dig...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Men inte fan är det likt ditt namn Elias? Nänä, men du sa ju att de gjorde det för att det var kul och för att de visste att du kallades det... Nu blev vi lite offtopic här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Din vad för något? (var tvungen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nänä, men du sa ju att de gjorde det för att det var kul och för att de visste att du kallades det... Nu blev vi lite offtopic här. Halva mitt namn är fortfarande där, dumfan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Halva mitt namn är fortfarande där, dumfan. He shoots he scores! HE DID IT MAFIA STYLE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 He shoots he scores! HE DID IT MAFIA STYLE! ..och en halv liter jäger i ådrorna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Halva mitt namn är fortfarande där, dumfan. Det må så vara. Men FLUGFARFAR SIANA är ett anagram för FARA I GUL SAFFRAN. Slå det, smartskaft! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0d3wtupvv7.png Redigerad 26 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det må så vara. Men FLUGFARFAR SIANA är ett anagram för FARA I GUL SAFFRAN. Slå det, smartskaft! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0d3wtupvv7.png Du är en dum invandrare. And you got served. Puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Andra generationens, om jag får be. I alla fall, ontopic: Borde inte webkamerorna vara uppe nu? Eller är det två dar i förväg de kommer upp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Andra generationens, om jag får be. I alla fall, ontopic: Borde inte webkamerorna vara uppe nu? Eller är det två dar i förväg de kommer upp? Brrr, det är ni som är värst!! Tror inte wc's är uppe än, inga av mina polare har sagt något om det iaf. Och dom brukar vara snabba på att meddela mig om det då dom alltid har något fult att visa mig när dom bygger upp radera i D-hallen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Andra generationens, om jag får be. I alla fall, ontopic: Borde inte webkamerorna vara uppe nu? Eller är det två dar i förväg de kommer upp? Från Vilket Land? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Från Vilket Land? Tu(rk)nisien. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts