StellHell Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Verkligen! Speciellt då dom kär värdelös blipblopmusik så man inte kan höra sin egna musik. Jag satt på 35 för året och jag hörde inte min egen musik Serri, skaffa nya lurar då. Jag har suttit vid rad 36-37 typ 4 gånger och aldrig haft problem med det. Bitpop är förövrigt bra musik, och det är det som gör DHW så överlägset mycket bättre än DHS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Serri, skaffa nya lurar då. Jag har suttit vid rad 36-37 typ 4 gånger och aldrig haft problem med det. Bitpop är förövrigt bra musik, och det är det som gör DHW så överlägset mycket bättre än DHS. Dom jag har nu är gaminglurar, så dom är gjorda för att det ska höras igenom så man ska kunna prata med varanda på lan osv. Så jag får väll skaffa nya lurar.. men orken sviktar.. Detta var på DHS2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Blev inget DHW för mig, i sommar kommer jag iallafall, hoppas jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Så. Då är platser fixade också. Från vänster Siana-Jag-Dumbom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Blev inget DHW för mig, i sommar kommer jag iallafall, hoppas jag. Okay, synd. Så. Då är platser fixade också. Från vänster Siana-Jag-Dumbom. Goodie. Kan inte alla härifrån som har beställt själv skriva in "Gtasajten" som klan/grupp? Det är jävligt praktiskt, för då kan man söka och hitta alla forumiter direkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hm.. satan i gatan, vad slarvligt det blev detta året alltså. Kommer ju få sitta i sketna B-hallen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hm.. satan i gatan, vad slarvligt det blev detta året alltså. Kommer ju få sitta i sketna B-hallen Jag kanske ochså ska sitta i b-hallen, Dom andra vågar inte sitta så nära scen .___. Men vad gör man vid datorn? Uppna DC huben tanka allt du ser och sen går man på alla tävlingar och köper slut sina pengar man har med sej. Påtal om pengar. Hur mycket pengar ska ni ha med er? Ska ha med 1500. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Haha Jag ska väl ha med mig 1000 kr, ska ju lira massa MTA och tanka pr0n och köra NFS:Carbon ... *dreggel* synd man inte kan ha flickvännen med sig i en liten väska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag kanske ochså ska sitta i b-hallen, Dom andra vågar inte sitta så nära scen .___. Men vad gör man vid datorn? Uppna DC huben tanka allt du ser och sen går man på alla tävlingar och köper slut sina pengar man har med sej. Påtal om pengar. Hur mycket pengar ska ni ha med er? Ska ha med 1500. Man skryter på forumet, tankar från DC (och torrens), spelar spel på LAN, hänger med GTAsajtare, går runt i olika montrar, är med på random tävlingar, är trött, dricker jolt, äter onyttig mat och sover någon timme. Ska ha med mitt bankkort (2400 spänn eller nåt sånt) men jag har inga planer på att köpa något förutom småsaker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 OffTopic: R2, din sig är sjukt snygg men snart dags för höst-tema? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 OffTopic: R2, din sig är sjukt snygg men snart dags för höst-tema? Tack du. Jo, jag vet att jag är seg. Har så otroligt mycket på gång nu. Men det kommer. Ska bara hitta en fin höstig bild så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag ska ha med mig så mycket jag hinner spara ihop till, runt 1700 kronor kanske. Ska köpa ett moderkort med processor är det tänkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ska också sitta i B hallen =/ Ingen aning om hur mkt pengar ja ska ta med men det blir väl 1000kr eller nått beror på hur mkt jag har när dh är ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ska köpa mig en hdd(250-300) och mera RAM. Trött på allt laggande i WoW. Annars blir det inte mycket utgifter, mer än för maten. Surt att det kommer va så kallt nu till vintern, var gött som fan att ligga och slagga i bilen, helt själv. mysigt värre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ja ska slagga i sovsalen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fick ta B hallen. Gör inte så mkt men men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Om jag sätter in pengarna på det konton idag, nu klockan 6, när kan jag boka platser då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Så fort betalningen gått in. Tar en eller två dagar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Någon som vet när sidoraderna kommeröppnas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Någon som vet när sidoraderna kommeröppnas? Jag tror inte de kommer vara till för allmänheten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts