Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hooray! Då slipper jag oroa mig! Jag flyttar oss nu. Dumbom hoppar i eftermiddag, men det är ju inget större problem. Nu har vi garanterad plats på D43! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nu har jag fixat platser.. Den som kommer på vart jag sitter får en jolt. Kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nu har jag fixat platser.. Den som kommer på vart jag sitter får en jolt. Kanske.. Hittar dig inte. Saken är klar! Jag och Ärrtvå sitter nu här! http://img216.imageshack.us/img216/2721/wevwgotemyy3.png Vi har lite fint omringat Mr. Dumbom. Jag har lite dåligt samvete för min kompis, men jag tipsade honom om att våra platser på D49 med huvudet emot Bigscreen nu var lediga. Det var nästan nödvändigt att splittra på sig, eftersom det är väldigt svårt att få tag på fem bra platser brevid varandra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hittar dig inte. Saken är klar! Jag och Ärrtvå sitter nu här! Vi har lite fint omringat Mr. Dumbom. Jag har lite dåligt samvete för min kompis, men jag tipsade honom om att våra platser på D49 med huvudet emot Bigscreen nu var lediga. Det var nästan nödvändigt att splittra på sig, eftersom det är väldigt svårt att få tag på fem bra platser brevid varandra. Fint Dom platserna är bra mycket bättre än våra på D49. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hittar dig inte. Tjohej, mission successful. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Dumbom, kommer du in snart så att du kan hoppa ett steg inåt och ge Siana plats bredvid mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag funderar nästan på att strunt i DHW, jag har ingen att sitta med och det känns ganska trisst att sitta själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Jag funderar nästan på att strunt i DHW, jag har ingen att sitta med och det känns ganska trisst att sitta själv. Du hade kunnat sitta med mig om jag skulle dit. Jag liksom räknade med att jag skulle komma. Men DH Summer 07 kommer jag. Redigerad 17 oktober, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 OLIVER GORDON Sockerconny / IFA Rad: D1 Plats: 33 Där sitter jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 OLIVER GORDON Sockerconny / IFA Rad: D1 Plats: 33 Där sitter jag Fucking kiddin' me? Du kommer bli hörselskadad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Fucking kiddin' me? Du kommer bli hörselskadad. Nejdå. Man får ha lite feeling när dom slår världsrekordet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nejdå. Man får ha lite feeling när dom slår världsrekordet Bwahah! Du kommer så ångra dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Du hade kunnat sitta med mig om jag skulle dit. Jag liksom räknade med att jag skulle komma. Men DH Summer 07 kommer jag. Ska till DHS med några klasskamrater, min nya klass är datornördar älska , så vi kanske syns då alla gtasajtare ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Gah.. Telia hade strulat till det med bredbandet här i stan så halva staden har varit utan ADSL nästan en hel dag nu. (snacka om att man har fått abstinens. ) Men nu är det åter i bruk.. hoppas jag, om inte det lägger av till eftermiddagen. Men bra att ni fixade det där med platserna kring mina där så ingen börvel tar dem, så är det bara flytta sen ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hehu, rad 1 är ett helvete. En annan rolig grej, min klasskompis sitter i visiontower, och dom har även hand om ljudet. Dom har aldrig haft igång högtalarna till mer än 50% av kapasiteten. Förra DH höll Elmia skylten på utsidan på att trilla ner, basen hördes ner till motovägen så folk hade ringt polisen och trott att det hade hänt någon olycka och skit. Drar dom upp volymen till 100% så kan man inte vistas i lokalen, och varken i närheten av elmia hallen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ska till DHS med några klasskamrater, min nya klass är datornördar älska , så vi kanske syns då alla gtasajtare ? Jag ska troligtvis till DHS, men något DHW blir det inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hehu, rad 1 är ett helvete. En annan rolig grej, min klasskompis sitter i visiontower, och dom har även hand om ljudet. Dom har aldrig haft igång högtalarna till mer än 50% av kapasiteten. Förra DH höll Elmia skylten på utsidan på att trilla ner, basen hördes ner till motovägen så folk hade ringt polisen och trott att det hade hänt någon olycka och skit. Drar dom upp volymen till 100% så kan man inte vistas i lokalen, och varken i närheten av elmia hallen. Hahaha. Skulle vilja höra den på 100% en gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hahaha. Skulle vilja höra den på 100% en gång. Jag med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Hahaha. Skulle vilja höra den på 100% en gång. Ja men då kan väl ju du dra till det där visiontower och dra upp ljudet på högsta så får vi se hur det låter.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Bwahah! Du kommer så ångra dig. Verkligen! Speciellt då dom kär värdelös blipblopmusik så man inte kan höra sin egna musik. Jag satt på 35 för året och jag hörde inte min egen musik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts