StellHell Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Var det inte du som inte skulle komma? Absolut. Men men, har man folk som kan övertala så har man. Ringde en 5-6 personer och underade om jag ska med och liknande, och eftersom jag vart på alla DH sen 2001 så kan man ju inte sluta med det nu. Vi ses där boys. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ärrtvå, delar du min åsikt angående var vi ska sitta? Absolut. Bara vi sitter med huvudet mot bigscreen så. Boka plats om du vill, jag vet inte när min betalning går igenom. Så att du får bra plats i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sådär.. Plater på rad D43. Dumt val eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sådär.. Plater på rad D43. Dumt val eller? Nejdå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag kommer inte nu i vinter...men i sommar så kommer jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Absolut. Bara vi sitter med huvudet mot bigscreen så. Boka plats om du vill, jag vet inte när min betalning går igenom. Så att du får bra plats i alla fall. Jaha, du har inte fått igenom din betalning än. Jag sitter ju hellre på en dålig plats än ensam. Men, jag var faktiskt lite smart. I stort sett alla platser mot bigscreen är tagna i mitten, men igår placerade jag mig i mitten av en "femma", så att det blev två platser på var sida om mig (har tre kompisar som ska med). Och de platserna är inte tagna än. Antagligen kommer de snart bli tagna ändå, men än så länge får alla plats. Skynda dig att placera dig brevid mig! http://img213.imageshack.us/img213/9518/smartim1.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sådär.. Dessa är det som har skrivit att de har fått biljetter och kommer nu till vintern. Jacker Siana R2D2 Sikorka IceCandy Mr.Dumbom JSHC StellHell Sir.Per Mikolan Någon jag har glömt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sådär.. Dessa är det som har skrivit att de har fått biljetter och kommer nu till vintern. Jacker Siana R2D2 Sikorka IceCandy Mr.Dumbom JSHC StellHell Sir.Per Mikolan Någon jag har glömt? P-C kan ju inte skriva, men han kommer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 P-C kan ju inte skriva, men han kommer. Tänkte på han när jag skrev listan men jag väntade tills det blev bekräftat från någon.. Jacker Siana R2D2 Sikorka IceCandy Mr.Dumbom JSHC StellHell Sir.Per Mikolan P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Klart man ska dit. http://img206.imageshack.us/img206/9246/dreamhackplatserft1.th.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 http://img147.imageshack.us/img147/6900/dhkartacw3.th.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om allt går vägen så kommer jag, Ärrtvå samt tre klasskamrater till mig sitta i det orange fältet. JSHC, varför tar ni inte något av de vitmarkerade platserna? Det är inte så kul att sitta vid kanten, det blir mycket spring då. http://img218.imageshack.us/img218/3701/haerskavisittaqt3.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) http://img83.imageshack.us/img83/1073/mmkloluc9.png Redigerad 15 oktober, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tänkte komma faktiskt, men det blir inget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Om allt går vägen så kommer jag, Ärrtvå samt tre klasskamrater till mig sitta i det orange fältet. JSHC, varför tar ni inte något av de vitmarkerade platserna? Det är inte så kul att sitta vid kanten, det blir mycket spring då. För vi har bestämt att sitta med några i min CS klan, så dom ska förhoppningsvis sätta sig mittemot oss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kan någon sammanställa en lista på vilka som ska dit i vinter? Så man vet om det är lönt att komma dit igen, jag menar, i somras var där en del, dock så hälsade inte alla på mig -_________- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kan någon sammanställa en lista på vilka som ska dit i vinter? Så man vet om det är lönt att komma dit igen, jag menar, i somras var där en del, dock så hälsade inte alla på mig -_________- Kolla en bit upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Shit, alla 10 000 biljetter är nu bokade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) JSHC, varför tar ni inte något av de vitmarkerade platserna? Det är inte så kul att sitta vid kanten, det blir mycket spring då. Tar man mittersta platsen så slipper man spring överhuvudtaget. Redigerad 15 oktober, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Suck. Mina polare har blivigt så slöa, och dom klagar på "hög" ljudnivå framme vid dom främre raderna. Men detta är perverst. http://tickets.dreamhack.se/images/f55fbd5c1d1ec2db98ff38a5bb71b781.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts