StellHell Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Platskartan är uppe Sunkig. Om B-hallen fylldes som sovsal när bara D-hallen var bokad, hur fan kan dom då ha A-hallen som sovsal när båda B- och D-hallen är bokade. Långsökta jävlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Sunkig. Om B-hallen fylldes som sovsal när bara D-hallen var bokad, hur fan kan dom då ha A-hallen som sovsal när båda B- och D-hallen är bokade. Långsökta jävlar. Det funkar nog. B- hallen var ju inte alls full, det fanns en massa plats. Berodde ju förstås på när man var där, men jag talar om nattetid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Sen hyr vi hotellrum å puffar weed hela helgen! ååh du tog min ideé Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Det funkar nog. B- hallen var ju inte alls full, det fanns en massa plats. Berodde ju förstås på när man var där, men jag talar om nattetid. Klart den inte var full nattetid. Det är ingen som sover då du vet. Gå in där tidigt på morgonen och försök hitta en plats. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Klart den inte var full nattetid. Det är ingen som sover då du vet. Gå in där tidigt på morgonen och försök hitta en plats. Äh, då får du väl lägga dig någon annan tid än på morgonen. De löser det nog på något sätt. Du ska ju ändå inte dit... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hur stor är A- hallen då? 10 minuter kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Va, kan man bara gå fram till andras datorer och pilla? Snacka om att det är ett paradis för Hackers . Ja, det kan man, om datorn har tangentbord då. Jag hade min dator låst såklart, så dom skrev i inloggningsrutan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag har förmodligen ingen att åka med. Vem sitter i stora hallen och vill ha sällskap? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 BILJETTER SLÄPPTA!! *W00T W00T* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 BILJETTER SLÄPPTA!! *W00T W00T* WOOT WOOT!! Det är jävligt chill på dreamhack faktiskt! Jag vill åka igen, får se hur det blir. Brukar vara mindre fjortisar på winter också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Gah. Så missade jag början eftersom dom släppte 5 minuter innan. Får sitta och reloada ett tag nu då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 ÅH JÄVLA SUMP RUNKARE, som trycker på Logga in hela tiden, så jag får fel medelande när jag ska beställa biljetterna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 THE ORDER COMFIRMED! Två datorplatsbiljetter 'a sah la 1425,00 kronor beställda! Tjohej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 THE ORDER COMFIRMED! Två datorplatsbiljetter 'a sah la 1425,00 kronor beställda! Tjohej! Fan va skönt för dig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Bäh, biljetterna hinner väll ta slut innan jag får dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Haha nej det gör dom inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Ordern lagd: 2006-10-12 20:01:35 Innehåll: 1 st datorplatsbiljetter à 690 kr 1 st bokningsavgift à 30 kr Pris: 720 kronor Status: Ska betalas inom 3 dagar Redigerad 12 oktober, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Någon mer som har fått? Jag väntar fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag har förmodligen ingen att åka med. Vem sitter i stora hallen och vill ha sällskap? Stackers. Ska du åka alldeles själv? (Det hade aldrig jag pallat) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Stackers. Ska du åka alldeles själv? (Det hade aldrig jag pallat) Vet inte om jag pallar åka alls egentligen. Just nu vill jag inte alls med jag bokar i fall att. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts