n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Svårt att säga just nu! kommer kanske nästa år! Men man blir lite sugen påatt' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Maah, "BILJETTSLÄPP 12 OKTOBER KL 20:00!" Det är ju väl ganska snart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Lite geekigt? Det är extremt geekigt. Sant Vi får se om täh kåpi kommer på detta dreamhack, ska försöka tvinga me lite fler polare denna gång! Kanske får ihop 3-4 stycken! Sen hyr vi hotellrum å puffar weed hela helgen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Jag kommer!! . Det blir mitt första DH så vi frå väll se om det är så kul som alla säger Jacker Siana P-C thotim R2D2 Linke Sikorka Vice. IceCandy Panimala Mr.Dumbom T-ryder Yoosho JSHC mR.unicoRn^ FoxtroT Darkfejs Redigerad 8 oktober, 2006 av darkfejs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Sant Vi får se om täh kåpi kommer på detta dreamhack, ska försöka tvinga me lite fler polare denna gång! Kanske får ihop 3-4 stycken! Sen hyr vi hotellrum å puffar weed hela helgen! Zomg! Jag träffade aldrig dig förra DH. Jag stod bara och dreglade på ditt tangentbord när du inte var där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Hur fan blir man medlem i Svenska Spelföreningen ? Det brukar ju vara en länk på deras hemsida..Eller har jag kvar mitt gammla konto ? Från i sommar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 AKTUELLT FRÅN DREAMHACK BILJETTSYSTEMET ÖPPET FÖR REGISTRERING Nu är DreamHack biljett- och platsbokningssystem öppet för registrering av användare. Passa på att förbereda dig inför biljettsläppet på torsdag! Om du har registrerat en användare tidigare i år behöver du inte göra det igen. För att kunna boka biljett på torsdag behöver du också vara medlem i Svenska Spelföreningen - det blir du också enklast på biljettsajten. tickets.dreamhack.se BILJETTSLÄPP 12 OKTOBER Biljetter till DreamHack Winter 2006 släpps den 12 oktober klockan 20:00. Biljetter bokas som vanligt på vår sajt. Biljettpriset är 690 kronor. Först till kvarn väljer först platser.. =) DEMOTÄVLINGSREGLER Nu finns reglerna i årets demotävlingar uppe på webben! Ny kategori för i år är Graphics:Foto. Se till att ställa upp du med! De 15 bästa bilderna visas på storbildsskärm och sedan röstar publiken fram de vinnande bidragen! SUPERERBJUDANDE FÖR UTLÄNDSKA DELTAGARE I år har vi ett specialerbjudande för utländska deltagare som köper datorplatsbiljett: Vi återbetalar 250 kronor av biljettpriset kontant vid incheckning! MASSOR MED AKTIVITETER Massor med kul saker händer på DreamHack! Många spelturneringar öppna för alla deltagare, proffsturnering: nordiska finalerna i CPL, demotävlingar, eldshow, klättervägg, överklockningsrekord, DreamHack Wargame, arkadmaskiner och dansmattor, air brush motivlackering, swat live air soft, äventyrsbad, livemusik, the DreamHack Game och mycket annat! Läs mer på webben! Nu kanske man kan registrera sig i Svenska Spelföreningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Inget DHW för mig.. Inga pengar, och övertala föräldrarna kan man ju drömma om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Inget DHW för mig.. Inga pengar, och övertala föräldrarna kan man ju drömma om Aww. Jag ska döda dina föräldrar. D: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vote: DreamHack Winter 2006? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Sådär, nu är jag registread så nu är det bara vänta tills på torsdag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hihi, har nu satt upp Dreamhack affischer här Sparade en att ha på väggen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Det är biljettsläpp inatt va? Inte för att jag bryr mig. Edit. Näh, imorgon var det ju. Redigerad 11 oktober, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Zomg! Jag träffade aldrig dig förra DH. Jag stod bara och dreglade på ditt tangentbord när du inte var där. Haha.. det ni skrev på inloggingen. Fan vad rädd jag vart de stog nått typ "vi vet vart du bor" sen preics brevid stog det APB-gubbar å meka med switch-skåpet :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 livemusik NEEEEEJ! Inte basshunter igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Haha.. det ni skrev på inloggingen. Fan vad rädd jag vart de stog nått typ "vi vet vart du bor" sen preics brevid stog det APB-gubbar å meka med switch-skåpet :'( Va, kan man bara gå fram till andras datorer och pilla? Snacka om att det är ett paradis för Hackers . Redigerad 11 oktober, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Va, kan man bara gå fram till andras datorer och pilla? Snacka om att det är ett paradis för Hackers . Därför ska man lära känna dom som "bor" brevid en Annars kan ju vem som hellst sätta sig och börja trixxa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Eller så bara låser man datorn när man går ifrån den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Eller så bara låser man datorn när man går ifrån den. Då haxxar man ändå Dom som kan dvs.. Redigerad 11 oktober, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Platskartan är uppe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts