Jacker Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nytt DH på gång = Ny poll. Vi använder Sikorkas fina alternativ, precis som på den förra. Vote: Ja, självklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 DreamHack Winter 2006? Har aldrig varit på DreamHack, men funderar på att dra dit OM det kommer vara i vinter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Så länge det inte finns en officiell Doom/Doom2 tävling så nej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Det är klart jag ska dit Så. VOTE: Ja, självklart! Så länge det inte finns en officiell Doom/Doom2 tävling så nej... Med tanke på din bild att livet börjar vi 100mb/s, så kanske du borde åka dit Redigerad 12 juli, 2006 av SallaD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 DreamHack Winter 2006? Har aldrig varit på DreamHack, men funderar på att dra dit OM det kommer vara i vinter DreamHack hålls två gånger om året. Ett i mitten på Juni (Summer) och ett i slutet på November (Winter). Så länge det inte finns en officiell Doom/Doom2 tävling så nej... Det går att ordna inofficiella tävlingar, och om kontaktar DreamHack AB innan DH kan dem hjälpa en att ordna tävlingen. Finns med stor säkerhet folk som anmäler sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Svårt att säga just nu... Får jag pengar till fler hårddiskar så kommer jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vote: Nej, inte riktigt min grej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Lönt att göra en sån här topic precis efter DHS ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Meh! Jag tänkte vara häftig och skapa pollen denna gången, men så vågade jag inte göra den för tidigt. Så snöt du den framför min näsa. Anyways, Vote: Självklart! Jag är ju sponsrad av Wasa! Och, såhär i efterhand har jag kommit på att jag skulle vilja komma, även om jag inte vunnit biljett. Dels, är datorn bättre och har större hårddisk, och dels så saknar jag ju forumiterna. Fast, Jacker, den här gången får du bannemej inte springa iväg och göra en massa roliga saker med dina kompisar! Jag gick runt och försökte desperat hitta någon att bada med, så hade du redan gjort det! DreamHack Winter 2006? Har aldrig varit på DreamHack, men funderar på att dra dit OM det kommer vara i vinter Fast då röstade du lite fel. Det alternativet är om man inte vet vad DreamHack är för något, och det vet du ju uppenbarligen. Det går att ordna inofficiella tävlingar, och om kontaktar DreamHack AB innan DH kan dem hjälpa en att ordna tävlingen. Finns med stor säkerhet folk som anmäler sig.Jepp, jag och Ärrtvå höll en i LieroX... Vi glömde bort finalen, dock. Lönt att göra en sån här topic precis efter DHS ? Förra gången kom pollen upp när Winter var igång. Man måste ju ladda. Nästa DreamHack: 30 november - 3 december! Redigerad 12 juli, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nope inte min grej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Om det går en LAN-buss inom en rimlig radie från här ifrån så kommer jag befinna mig på Dreamhack 2006. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Lönt att göra en sån här topic precis efter DHS ? Jasså? Pollen om DHS-06 skapades redan under DHW-05. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Kanske! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Blir inget sånt för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 DreamHack hålls två gånger om året. Ett i mitten på Juni (Summer) och ett i slutet på November (Winter). Tack, då vet jag! Siana: Jajjemen, klart jag vet vad det är för nåt . Men jag trodde inte att det hölls 2 ggr/år. Därför jag blev undrad över "winter" eftersom jag redan vet att det nydligen har varit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Siana: Jajjemen, klart jag vet vad det är för nåt . Men jag trodde inte att det hölls 2 ggr/år. Därför jag blev undrad över "winter" eftersom jag redan vet att det nydligen har varit. Jaha. Jo, kanske var rätt då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Kommer inte att åka dit, har ingen dator som är bra nog. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag har tröttnat. Men man vet aldrig när det väl börjar närma sig. Men just nu så är det ett Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Om det går en LAN-buss inom en rimlig radie från här ifrån så kommer jag befinna mig på Dreamhack 2006. www.lanbulle.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vote:Ja, självklart! Men jag kommer nog att åka dit själv, alltså utan några vänner så jag hoppas att det finns någon/några forumiter som man kan få hänga med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts