Alpha Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Dubrovnik är så jävla fint . Hoppas du har varit inne i gamla stan ? Var där i början av juni i år.. Jag har typ runt 200 m till gamla stan, så klart jag har varit där du. Och det är ju tur att man kan språket också, så man kan kommunicera med befolkningen också. (kroatiska är samma sak som bosniska och serbiska, alltså språket serbokratiska, bara olika dialekter) Redigerad 20 juli, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ingen speciell ordning; Sverige Tyskland Hur var det i Tyskarnas land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Vi har åkt bil till olika länder på somrarna så jag har vart i: danmark, tyskland, österrike, scwiez, monaco, frankrike, luxemburg, slovenien, tjeckien, kroatien, bosnien, spanien, italien, kanske något mer i år var jag i dubrovnik, brela och på korcula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Var i Brela för något år sedan, stränderna består väl av massvis med småstenar och inte sand om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 *Sverige *Danmark *Tyskland *Italien *Spanien *Portugal *England *USA *Indien *Bulgarien *Egypten ...tror det var allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Har aldrig varit i nåt annat land än Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Är väl ingen som bryr sig egentligen men : Danmark Tyskland Frankrike Italien Kroatien Storbritannien (Wales, England) Österrike Schweiz Slovenien Finland San Marino Monaco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Har varit i: Danmark och Tyskland Åker till Spanien den 9 augusti och mellanlandar i London Redigerad 24 juli, 2006 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Med en fattig mamma kommer man inte långt. Ska man nånstans får man anstränga sig själv så därför bara finland danmark tyskland och gotland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 De flesta i europa minus balt... Ni vet. Frankrike, österrike, tyskland, italien, england, danmark, skotland, spanien, monaco, grekland, finland och hela det där köret. Jag orkar inte kolla igenom min resehistorik, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Umm... *Norge *Danmark *Grekland *Spanien *Tyskland *Luxemburg (I en timme ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hej Sverige (duuh!) Danmark Kroatien Bosnien Makedonien Österrike(bara på flygplatsen i Wien) Tyskland(flygplats...) Montenegro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Ikväll får jag lägga till ett land på min lista, Bulgarien Planet går klockan nio ikväll, och tar väl ungefär två timmar tror jag, jag vaknade nyss och hela familjen är i uppror, de springer omkring och packar. Jag ligger och softar ett tag i sängen tills jag kommer på att jag inte börjat packa igen, får väl göra det sen ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Rumänien Bullgarien Italien Grekland England Skottland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Frankrike, Monaco, Danmark, Finland, typ dom, säkert nått mer, ska till USA snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Italien (Rimini), Frankrike (Paris & Normandie), Finland (Åland & Helsingfors), Spanien (Barcelona, REKOMMENDERAS!) Mellanlandat i Danmark och Tyskland. Möjligt att jag har glömt något land. Nästa sommar blir det Barcelona igen eller Los Angeles, har inte bestämt mig riktigt. Edit: Bullgarien Bakar dem goda bullar där? Redigerad 14 augusti, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Sverige Danmark Finland Tyskland England Skottland Kroatien Grekland Italien Slovenien Spanien Frankrike Turkiet Knappt ett nytt land per år för mig, genomsnittligt. : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Ikväll får jag lägga till ett land på min lista, Bulgarien Planet går klockan nio ikväll, och tar väl ungefär två timmar tror jag, jag vaknade nyss och hela familjen är i uppror, de springer omkring och packar. Jag ligger och softar ett tag i sängen tills jag kommer på att jag inte börjat packa igen, får väl göra det sen ^^, 2h till bulgarien? xD Tar typ 4h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Förutom hemlandet Sverige har jag varit i: Finland (Åbo, Helsingfors) Danmark (Köpenhamn) England (London) Grekland (Rhodos, Kreta) Turkiet (Marmaris) Singapore (Singapore) Malaysia (Ipoh, Kuala Lumpur, Penang etc etc) Thailand (Bangkok, Koh Samui, Phuket) Länder som jag har mellanlandat i (kanske inte räknas, men jag har iaf varit där): Tyskland Österrike Schweiz Ni som hade varit i Malaysia (Diezl, och sebbe68 om jag minns rätt), vart i Malaysia var ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 2h till bulgarien? xD Tar typ 4h Tror jag skrev jag efter, med tanke på att jag inte hade någon aning eftersom jag inte hade kollat några tider, det tog inte heller fyra timmar, utan tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts