GiZmo Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Dom flesta länderna i europa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Du har nog rätt I lol . Smartare än så är han inte (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 E just nu i Polen, men annars har jag varit i Tyskland, Spanien(2ganger) o flugit over Frankrike o Osterrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) - Finland - Danmark Bah, är ingen globetrotter direkt. Ska dock på semester nu i augusti så ändringar ska det bli. @Moroni_Family: okka hälsar att han inte vill att du a ) uttalar dig om hans person, b ) ens yttrar hans namn och c ) och framförallt inte hoppar på R2D2. Bara en liten överlägsen tillrättavisning från hans håll. Redigerad 19 juli, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 @Moroni_Family: okka hälsar att han inte vill att du a ) uttalar dig om hans person, b ) ens yttrar hans namn och c ) och framförallt inte hoppar på R2D2. Bara en liten överlägsen tillrättavisning från hans håll. Hahahaha, tror du jag bryr mig vad han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) @Moroni_Family: okka hälsar att han inte vill att du a ) uttalar dig om hans person, b ) ens yttrar hans namn och c ) och framförallt inte hoppar på R2D2. Bara en liten överlägsen tillrättavisning från hans håll. Tack okka. Varför framför allt inte mig? Moroni: eftersom dina inlägg har gått från någonstans på lågstadienivå till trotsålder så tänker jag inte svara mer på dina inlägg i den här tråden. Om du vill tro att du har vunnit, gör så. Om du vill låta det stärka ditt obefintliga självförtroende lite, varsågod. Men det är bara för att du är en stor idiot, ingenting annat. Redigerad 19 juli, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Jag skriver dom i bokstavsordning Afghanistan - Albanien - Algeriet - Andorra - Angola - Antigua och Barbuda - Argentina - Armenien - Australien - Azerbajdzjan Bahamas - Bahrain - Bangladesh - Barbados - Belgien - Belize - Benin - Bhutan - Bolivia - Bosnien och Hercegovina - Botswana - Brasilien - Brunei - Bulgarien - Burkina Faso - Burundi Centralafrikanska republiken - Chile - Colombia - Costa Rica - Cypern Danmark - Djibouti - Dominica - Dominikanska republiken Ecuador - Egypten - Ekvatorialguinea - Elfenbenskusten - El Salvador - Eritrea - Estland - Etiopien Fiji - Filippinerna - Finland - Frankrike - Förenade Arabemiraten Gabon - Gambia - Georgien - Ghana - Grekland - Grenada - Guatemala - Guinea - Guinea-Bissau - Guyana Haiti - Honduras Indien - Indonesien - Irak - Iran - Irland - Island - Israel - Italien Jamaica - Japan - Jordanien Kambodja - Kamerun - Kanada - Kap Verde - Kazakstan - Kenya - Kina - Kirgizistan - Kiribati - Komorerna - Republiken Kongo - Demokratiska republiken Kongo - Kroatien - Kuba - Kuwait Laos - Lesotho - Lettland - Libanon - Liberia - Libyen - Liechtenstein - Litauen - Luxemburg Madagaskar - Makedonien - Malawi - Malaysia - Maldiverna - Mali - Malta - Marocko - Marshallöarna - Mauretanien - Mauritius - Mexiko - Mikronesiens federerade stater - Moçambique - Moldavien - Monaco - Mongoliet - Myanmar Namibia - Nauru - Nederländerna - Nepal - Nicaragua - Niger - Nigeria - Nordkorea - Norge - Nya Zeeland Oman Pakistan - Palau - Panama - Papua Nya Guinea - Paraguay - Peru - Polen - Portugal - Puerto Rico Qatar Rumänien - Rwanda - Ryssland Saint Christopher och Nevis - Saint Lucia - Saint Vincent och Grenadinerna - Salomonöarna - Samoa - San Marino - São Tomé och Príncipe - Saudiarabien - Schweiz - Senegal - Serbien och Montenegro - Seychellerna - Sierra Leone - Singapore - Slovakien - Slovenien - Somalia - Spanien - Sri Lanka - Storbritannien - Sudan - Surinam - Sverige - Swaziland - Sydafrika - Sydkorea - Syrien Tadzjikistan - Taiwan - Tanzania - Tchad - Thailand - Tjeckien - Togo - Tonga - Trinidad och Tobago - Tunisien - Turkiet - Turkmenistan - Tuvalu - Tyskland Uganda - Ukraina - Ungern - Uruguay - USA - Uzbekistan Vanuatu - Vatikanstaten - Venezuela - Vietnam - Vitryssland Yemen Zambia - Zimbabwe Österrike - Östtimor Har varit i Cypern och Italien, coolt va? Redigerad 19 juli, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Norge, Finland, Italien(x6), Frankrike, Grekland(x2), Indien, Thailand(x2). Åker till Thailand över julafton i år. EDIT: och egypten kom jag på Redigerad 21 juli, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kanske lite offtopic men... är just nu i Dubrovnik i Kroatien och skriver ifrån ett internet cafe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kanske lite offtopic men... är just nu i Dubrovnik i Kroatien och skriver ifrån ett internet cafe Dubrovnik är så jävla fint . Hoppas du har varit inne i gamla stan ? Var där i början av juni i år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Precis vart på Mallorca (Magaluf) i två veckor. Hehe var också på magaluf... men förra året. Som de säger på reklamen: "Oh nej mannen! värsta svenne stället!" håller faktiskt med om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Danmark,Tysklad,Österrike,Ungern,Italien,Frankrike,Tjeckien...Spanien blir det nästa år =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Cypern, danmark, finland. Redigerad 20 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag har varit i Grekland ca 4ggr och i turkiet 3 egypten 2 finland 2 spanien 2 norge 1 Ska till thailand efter Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Räknas det om man har kört igenom?/stannat och pausat? Har ju åkt bussresor.... Men iallafall då blir det: Luxemburg, Andorra, Frankrike, Belgien, Tyskland, Italien, Turkiet, Holland, Danmark, Spanien, Cypern, Schweicz (Ja hur fan stavas det då?) Monaco, Vatikanstaten, England, Skottland, Österrike, Polen Till alla er som har skrivit skåne. Har ni inte tröttnat på det än? Redigerad 21 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) * Spanien * Turkiet * Danmark * Finland * Frankrike * Tyskland * Belgien * Grekland * Andorra Redigerad 20 juli, 2006 av r2obx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Hahahaha, tror du jag bryr mig vad han säger. Du var mig den mest skallskadade personen på länge. Varför vill du fortsätta med bråket när du redan förlorat det? Din förlust var tamejtusan ett faktum fastställt i första stund du började posta på den här sajten. Vad gäller okka-tjohejset trodde jag var avslutat. Jag hoppas i alla fall att det har gjort sitt, då hela grejen var urlöjlig. Varsågod, Moroni, du har just gjort dig i förtjänst av en rapport, och förhoppningsvis även en varning. Gladast vore jag om det leder till en ban. Tjo på dig. Redigerad 20 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Du var mig den mest skallskadade personen på länge. Varför vill du fortsätta med bråket när du redan förlorat det? Vilket bråk? Och vadå förlust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 För helvete, skärpning nu för fan. Är så jävla trött på allt spammande och tjat som inte tillför tråden ett skit. Ta sånt jävla trams via PM istället för att skita ner hela tråden med det. Ett antal personer i denna tråden som snuddar vid varning. Både för påhopp och spam. Denna tråden handar om vilka länder ni har varit i, inget annat nu för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Ingen speciell ordning; Sverige England Scottland Danmark Tyskland Österike Schwiez Italien Frankrike Spanien Grekland Polen Estland Finland Checkien Belgien Lichtenstein Thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts