xstreem Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Han försöker visa sig märkvärdig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Försöker du vara rolig eller har du bara IG i geografi? Jag har MVG i geografi. Du förstår, vi lever i en stor värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag har MVG i geografi. Du förstår, vi lever i en stor värld. Ja, och vad har det med saken att göra? Förstår visserligen att du som xstreem sa bara försöker göra dig märkvärdig, men Skåne ligger inte i Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ja, och vad har det med saken att göra? Förstår visserligen att du som xstreem sa bara försöker göra dig märkvärdig, men Skåne ligger inte i Danmark. Vem gör sig märkvärdig. hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Vem gör sig märkvärdig. hahaha. Åhå. Nu ska man försöka försvara sig. Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Åhå. Nu ska man försöka försvara sig. Trevligt. Försvara dig då om det är så trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Idiot-käbbel. Skåne ligger i Sverige, och inte i Danmark. Det vet - hoppas jag - alla på forumet. Hela "jag-torkar-mig-i-röven-med-skåneflaggan"-faderullan blev uttjatad för jag vet inte hur längesedan. Knip käft, Moroni. Förresten har vi redan några satar att hacka på; Norrmännen. Redigerad 17 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Försöker du vara rolig eller har du bara IG i geografi? Strunta i han R2. Jag tror det är en kombination mellan det och att han är allmänt dum. Eller så var det bara ett mycket dumt skämt som redan har blivit utrett i "skåne" tråden. Sluta gnälla på Skåne och skärp till dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Tack Corleone. Tänkte få användning av mitt nya ord douche bag (som stämmer in 100% på Moroni), men ditt svar sa ungefär samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Idiot-käbbel. Skåne ligger i Sverige, och inte i Danmark. Det vet - hoppas jag - alla på forumet. Hela "jag-torkar-mig-i-röven-med-skåneflaggan"-faderullan blev uttjatad för jag vet inte hur längesedan. Knip käft, Moroni. Förresten har vi redan några satar att hacka på; Norrmännen. Tyst din okka-wannabe Redigerad 17 juli, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Tyst din okka-wannabe Ingenting i den forumposten som är likt okka. Fast du har iofs bevisat redan tidigare att du inte är den smartaste av människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hmm Nu ska vi se. Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Polen, Österrike, Schweiz, Tjeckien, Slovakien, Tjecko-Slovakien (innan de splittrades), Ungern, Italien, Frankrike, Monaco, Kroatien och Bosnien-Hercegovina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ingenting i den forumposten som är likt okka. Fast du har iofs bevisat redan tidigare att du inte är den smartaste av människor. Inte du heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ta konversationen över PM eller något va? Sluta spamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Inte du heller. Han är smartare än dig. (:!!! Har varit i Mallorca (Spanien), Cypern, Rhodos (Grekland), Danmark och Turkiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 USA, Grekland, Spanien, Danmark, Norge, Finland, Norrland, Gotland och Öland (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Han är smartare än dig. (:!!! Har varit i Mallorca (Spanien), Cypern, Rhodos (Grekland), Danmark och Turkiet. Yeah right. Men gå och krama en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Yeah right. Men gå och krama en katt. Moget (:!!! Och varför skulle inte han kunnat varit på Cypern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Moget (:!!! Och varför skulle inte han kunnat varit på Cypern? Va snackar du om? Vadå cypern. Mm moget. Skriv på svenska så man fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Moget (:!!! Och varför skulle inte han kunnat varit på Cypern? Läs hela samma sida. Han hade väl av någon orsak bara råkat markera Cypern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts