rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Fick du visa passet när du åkte till Skåne... Glömde nämna att jag även hade varit i landet i norr. Stuk... Stokk... ja, där det bara finns isberg och Samer. (som man ser tydligt i "Norrlands guld" reklamen) samma grej... Jag har också varit i norra Sverige en gång . En gång i Stockholm faktiskt. --- Igår kom jag hem från en 7-dagars bussresa i Frankrike. Var i Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Spanien, Italien, Skottland, England, Norge, Danmark och Finland (Född där och bor väldigt nära gränsen, brukar även fiska i en älv som ligger på gränsen till Finland, och man brukar ju sick-sacka om man fiskar från båt, så det blev några hundra besök då också..). Redigerad 15 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Spanien, Italien, Skottland, England, Norge, Danmark och Finland (Född där och bor väldigt nära gränsen, brukar även fiska i en älv som ligger på gränsen till Finland, och man brukar ju sick-sacka om man fiskar från båt, så det blev några hundra besök då också..). Varför hälsade du inte på mig då? Alla igloos såg likadana ut så jag gick vilse. Skulle först leta upp SlewmME´s sedan tänkte jag gå bort till dig tillsammans med honom. Men jag gick vilse som sagt. Redigerad 15 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Alla igloos såg likadana ut så jag gick vilse. Skulle först leta upp SlewmME´s sedan tänkte jag gå bort till dig tillsammans med honom. Men jag gick vilse som sagt. Jovars, våra byggnade ser i alla fall inte ut som läppstift. Gräsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jovars, våra byggnade ser i alla fall inte ut som läppstift. Gräsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Jovars, våra byggnade ser i alla fall inte ut som läppstift. Gräsligt Hmm, bulls eye får jag väl erkänna. On topic nu... Redigerad 15 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Sverige Norge Finland Danmark Turkiet Spanien Thailand Mexico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Kom hem från Spanien idag. Åkte igenom Frankrike, Tyskland och Damark (Frankrike och Damark har jag besökt förrut). I Europa har jag också besökt Grekland och Norge (sistnämda 1000 gånger). Utanför Europa: Sri Lanka, Marocko och Mexiko. Coolt, många kontinenter. Nästa gång jag reser ska jag sikta mot Nya Zeeland. Har säkert glömt något land. Mellanlandningar räknar jag inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Sverige Norge Finland Danmark Tyskland Holland Belgien Frankrike Luxemburg Skottland England Grekland Cypern Italien Kroatien Lettland USA Australien Kina Spanien Venezuela Skåne Redigerad 16 juli, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Det var många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Sverige Åland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 och Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Skåne Det var kul första gången. Min lista: Sverige. Danmark. England. Spanien. Frankrike. Schweiz. Grekland. Tror det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Sverige Tyskland Danmark Grekland Spanien (kanarieöarna) kanske nått till Edit: kanske kroatien nästa sommar Redigerad 17 juli, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Det var kul första gången. Min lista: Sverige. Danmark. England. Spanien. Frankrike. Schweiz. Grekland. Tror det var allt. Det var också kul första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Det var också kul första gången. Danmark ÄR ett land ditt åderförkalkade foster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Danmark ÄR ett land ditt åderförkalkade foster... Jag har aldrig sagt att Danmark inte är ett land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag har aldrig sagt att Danmark inte är ett land. Så du ville egentligen bara försöka vara rolig genom att komma fram till att Skåne är ett eget land. HeeeheHehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Så du ville egentligen bara försöka vara rolig genom att komma fram till att Skåne är ett eget land. HeeeheHehe. Nej, skåne ligger i danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Nej, skåne ligger i danmark. Försöker du vara rolig eller har du bara IG i geografi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts