RavenE Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Tyskland, Norge och Sverige Men vill åka till USA Nån som vill betala resan? Edit: Underligt att ingen har skrivit Skåne. Det är ju många som hatar Skåne och kallar det utlandet.. Redigerad 13 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Endast Finland men vi ska nog åka till Grekland eller nåt sånt till hösten EdiT: Har släktingar i skåne Redigerad 13 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Mina föräldrar har ingen fantasi så vi åkte och hälsade på släkten de första 16 åren av mitt liv. Sen åkte jag själv till Turkiet. Sedan nu senast till Thailand. Sen har jag givetvis varit i grannländerna Tyskland och danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Österike, Slovenien och Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Edit: Underligt att ingen har skrivit Skåne. Det är ju många som hatar Skåne Besvarar du inte dig själv där? Och nej, snälla, dra inte igång en skånedebatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 AndorraBelgienDanmarkFrankrikeNorgePolenSchweizSpanienSverigeTurkietTysklandÖsterrikeKanske har missat något land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Polen Tyskland Norge Och Danmark nu alldeles snart... Vi åker direkt till Poznan via Köpenhamn, istället för Warszawa till Poznan. *Sjunger* "Jeszcze Polska nie zginela kiedy my zyjemy....." Edit: Och så hoppas jag på en resa till New York City inom en snar framtid. Har alltid velat fara dit. Redigerad 13 juli, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Det enda utlandet jag har semestrat i är Italien, fast dit åker vi vart 3:e år ungefär till olika ställen. Har varit i Danmark några gånger givetivs och Norge när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jasså, har det gått blivit ett självständigt land nu? någon form av självstyre men tillhör fortfarande finland... om det ändå är ett land så har jag varit på Åland(jag var där i max. 10-20 min tog färjan till baka igen)... Åland är näst intill självständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Polen och Estland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sverige Finland Norge Danmark Estland Tyskland Spanien Gotland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sverige Finland Norge Danmark Estland Tyskland Spanien Gotland Gotland har jag också vart på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sverige Danmark (*) Tyskland (*) Österrike* Slovenien* Kroatien Italien Turkiet (Okej... De med '*' efter är länder jag åkt igenom för att komma till Kroatien. Och dom med '(*)' är länder jag åkt igenom för att komma till Kroatien, men varit i före/efter det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Har befunnit mig själv i: Danmark Tyskland Holland Belgien Frankrike Österrike Schweiz Italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Aldrig varit utomlands! Min pappa är lite, emot! Men din familj kanskehar en sommarstuga eller nåt. Många tycker ju att det är skönare att ha en egen stuga att åka till på sommaren istället för att åka utomlands. Edit: Underligt att ingen har skrivit Skåne. Det är ju många som hatar Skåne och kallar det utlandet.. Dom skrev ju Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) 5 Danmark 1 Norge 2 Tyskland 2 Frankrike 1 Spanien + 1 Teneriffa 1 Italien - Sardinien Redigerad 13 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Thailand 3 gånger, Grekland, Spanien, Mauritius, Danmark, Tyskland, Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Orka inte räkna upp alla länder jag har varit i.. började resa när jag inte ens var ett år gammal.. har kanske varit i ett 10 tal länder, många av dom flera ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Spanien, Grekland och Mexiko Ganska liiiite, men roliga resor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Paris. Vart ligger det landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts