eliizar Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Öland och Kanarieöarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har bara varit i Danmark och på Åland. Öland och Kanarieöarna Jasså, har det gått blivit ett självständigt land nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (Sverige) Finland Norge Danmark Tyskland Schweiz Österrike Italien Frankrike Monaco Grekland Spanien Turkiet Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Tunisien (2 gånger)TurkietDanmarkNorge Ehm... Ja. Snart far vi på resa igen, Bulgarien, Turkiet eller Tunisien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Jag har bara varit i Danmark och på Åland. Jasså, har det gått blivit ett självständigt land nu? någon form av självstyre men tillhör fortfarande finland... om det ändå är ett land så har jag varit på Åland(jag var där i max. 10-20 min tog färjan till baka igen)... Redigerad 13 juli, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jasså, har det gått blivit ett självständigt land nu? någon form av självstyre men tillhör fortfarande finland... om det ändå är ett land så har jag varit på Åland... Jag har också varit till åland. Klassresa typ Dom styr sig själva och en del egna lagar och egen flagga, men dom hör till Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sverige Norge Finland Danmark Polen Holland Tyskland Schweiz Österike England Scottland Frankrike Spanien Italien Grekland Ukraina Turkiet tror det va allt. Har missat USA och Asien(Thailand, Kina och singapore) resor med morsan o farsan. Tackade nej av nån dum anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Skriver ni med dom länderna som ni bara åkt igenom. Tex om man bilar genom Europa. Skriver ni med såna länder som ni bara åker igenom med bil/buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Grekland, Polen och Finland. Sverige någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Själv har jag inte åkt utomlands så mycket. Varför vet jag inte. Dom länderna jag har varit i; Spanien Grekland Italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Grekland, Polen och Finland. Sverige någon? nepp... sverige? det landet har jag aldrig hört talas om... Redigerad 13 juli, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Danmark, Tyskland, Österrike, Italien, Slovenien, Tjeckien och Kroatien.. Sen 1998 bor jag i Kroatien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Aldrig varit utomlands! Min pappa är lite, emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Siana skrev: Tunisien (2 gånger) Turkiet Danmark Norge Ehm... Ja. Snart far vi på resa igen, Bulgarien, Turkiet eller Jag har varit i Danmark några gånger, Norge och sen har min familj varit i Grekland åtta gånger! Redigerad 4 juli, 2023 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vietnam (10ggr) Thailand Singapore Hong Kong Kina Frankrike Egypten Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 England, London, Arsenal Då var det norra london? Har inte varit i många: Norge, Danmark, Tyskland, Holland och Spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sverige Finland Danmark Norge Tyskland Österike Italien Turkiet (2 times) Grekland(Also 2 times) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) England BOT Redigerad 9 april, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag har varit i Norge (2 gånger) Danmark (2 gånger) Tyskland Frankrike (2 gånger) Österike Ungern Turkiet (2 gånger) Spanien (4 gånger) Italien Irak Thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Sverige (lite överallt) tappat räkningen Norge (oslo och lite andra ställen) 10-15 gånger Finland (helsingfors) 2-3 gånger Danmark (köpenhamn) 4-5 gånger England (London) 1 gång Spanien (tenneriffe) 1 gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts