Cyper Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Sverige Norge Danmark Grekland (Kreta) Redigerad 11 mars, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 SverigeTurkietDanmarkTysklandÖsterrikeSchweizBelgienPolenFrankrikeSpanienNorgeMarockoAndorraSchweiz... i stort sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag tror att jag har skrivit här. Räknas mellanlandningar? I så fall, Helsingfors, Finland Stockholm, Sverige Köpenhamn, Danmark Paris (och Normandie), Frankrike Rimini, Italien Barcelona, Spanien Frankfurt, Tyskland Och i sommar skall jag till Nice, Frankrike (fast ville hellre till Barcelona igen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Sverige Turkiet Danmark Tyskland Österrike Schweiz Belgien Polen Frankrike Spanien Norge Marocko Andorra Schweiz Du skrev Schweiz två gånger.Jag tror att jag har skrivit här. Räknas mellanlandningar? I så fall, Helsingfors, Finland Stockholm, SverigeKöpenhamn, DanmarkParis (och Normandie), FrankrikeRimini, ItalienBarcelona, SpanienFrankfurt, TysklandOch i sommar skall jag till Nice, Frankrike (fast ville hellre till Barcelona igen). Det räknas så länge man satt sin fot i landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Du skrev Schweiz två gånger. Det räknas så länge man satt sin fot i landet. Ja, det gjorde jag visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Du skrev Schweiz två gånger. Det räknas så länge man satt sin fot i landet. Självklart, vad dum jag är. Men om man har amputerat sina ben, och man är rullstolsbunden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Mina föräldrar har förälskat sig i Grekland och dess öar, så vi båtluffar runt där år in och år ut Ingen Kreta-charter alltså, och det är väl tur det. I alla fall, Grekland åtta gånger, nionde i sommar Danmark och Norge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Om du åker till Tunisien och träffar någon som heter Raslen Chniti får du hälsa från Jakob Jag har varit i Danmark några gånger, Norge och sen har min familj varit i Grekland åtta gånger! Mina föräldrar har förälskat sig i Grekland och dess öar, så vi båtluffar runt där år in och år ut Ingen Kreta-charter alltså, och det är väl tur det. I alla fall, Grekland åtta gånger, nionde i sommar Danmark och Norge.. Från sida 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Från sida 2. Men det var ju över ett halvår sen.. Du ska inte hålla reda på sånt där vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Men det var ju över ett halvår sen.. Du ska inte hålla reda på sånt där vafan! Nu var det faktiskt inte så att jag satt och kollade igenom hela tråden för att sätta dit dig, utan jag kollade igenom tråden igår för att se om jag hade skrivit och anmärkte en som hade besökt Grekland typ 200 gånger. Så dök det upp igen, och kände för att kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Självklart, vad dum jag är. Men om man har amputerat sina ben, och man är rullstolsbunden då? Då kan man nudda marken med handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Sverige, Finland, Italien, Spanien, Frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts