Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Kan inte låta bli att småfnissa lite åt den här trådens namn. I vilka länder har ni varit i? Till vilka länder har ni rest till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Fan, Åland är väl inget land.. eller? Nej, tror inte det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Kan inte låta bli att småfnissa lite åt den här trådens namn. I vilka länder har ni varit i? Till vilka länder har ni rest till? Fnissa? Jag blir tokig. Om nån mod läser detta får de en kaka/postcykel om de ändrar. Åland är ett land, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Thailand - Kom hem dagen före olyckan So did tre av mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har inte varit på någon längre resa, till något exotiskt land. Vi brukar åka till fjällen x-antal gånger per år i stället, och jag klagar inte. Aja, dom länder jag varit till förutom Sverige är väl bara Finland och Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Fnissa? Jag blir tokig. Om nån mod läser detta får de en kaka/postcykel om de ändrar. Åland är ett land, btw. Guuuud vilken tur att du inte är seriös med det sista.. För hade du varit det så hade alla garvat ihjäl sig åt dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag ju briljera med att jag var i Norge 51 gånger i somras, beat that ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag ju briljera med att jag var i Norge 51 gånger i somras, beat that ! Jag va i Tyskland två gånger inom tio minuter i sommras.. Heil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Guuuud vilken tur att du inte är seriös med det sista.. För hade du varit det så hade alla garvat ihjäl sig åt dig.. Åland är ett självstyrt landskap i Finland med egen politik, flagga, nationalsång, lagstiftning, regering och parlament. Vad mer behövs för att definiera att det är ett land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Sverige Norge Danmark Tyskland Holland Liechtenstein Schweiz Frankrike Grekland Malta Kenya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Norge Danmark Tyskland Nederländerna Belgien Frankrike Spanien Monaco Schweiz Österrike Italien Kroatien Tjeckien Bosnien-Herzegovina Ungern Slovakien Slovenien Polen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Kom att tänka på en sak. Varför skriver nästan varje person här att han/hon varit i Sverige? Klart som fan att alla här har varit i Sverige. Och ja, jag är medveten om att jag också skrev det. Kom bara att tänka på det nu. Redigerad 8 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Kom att tänka på en sak. Varför skriver nästan varje person här att han/hon varit i Sverige? Klart som fan att alla här har varit i Sverige. Och ja, jag är medveten om att jag också skrev det. Kom bara att tänka på det nu. Eftersom detta är en kukmätartråd som ingen egentligen bryr sig om mer än att visa att dom vart i mest länder, och öka deras postcount, så ökar dom även sin kukmätning genom att slänga dit ett extra land som Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Eftersom detta är en kukmätartråd som ingen egentligen bryr sig om mer än att visa att dom vart i mest länder, och öka deras postcount, så ökar dom även sin kukmätning genom att slänga dit ett extra land som Sverige. Haha, har du nog rätt i. Well, har inte så mkt att komma med, 2 länder + sverige. 8==D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jag har varit i Turkiet, Italien, Danmark, Tyskland, Frankrike, i indiskt luftrum, och i Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Kan inte låta bli att småfnissa lite åt den här trådens namn. I vilka länder har ni varit i? Till vilka länder har ni rest till? Wörd på det. Mycket irriterande. Eftersom detta är en kukmätartråd som ingen egentligen bryr sig om mer än att visa att dom vart i mest länder, och öka deras postcount, så ökar dom även sin kukmätning genom att slänga dit ett extra land som Sverige. Så sant. -- Ingen jävel sitter väl ändå och läser de här listorna? Jaha, se där. GiZmo har varit i Slovenien. *antecknar* Redigerad 9 mars, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jaha, se där. GiZmo har varit i Slovenien. *antecknar* Omg you care http://ww2.beffo.se/upload/pic~/f0bq237vj7.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Åland är ett självstyrt landskap i Finland med egen politik, flagga, nationalsång, lagstiftning, regering och parlament. Vad mer behövs för att definiera att det är ett land? Att det är just ett land...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Polen (I somras) Danmark (I somras) Norge (Fjällvandring med konfa-gruppen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Jag har varit i: Sverige. Norge. Danmark. Finland (färjan stannade nån timme vid Åland). Island (mellanlandning). USA (Florida, Miami=Vice City!). Estland. Lettland. Litauen. Polen. Tyskland. Belgien. Frankrike. Spanien (Mallorca). Grekland (Kreta). England, Storbritannien (jag har varit i Skottland också, men det räknas väl inte?). 16 länder, ganska mycket! Redigerad 11 mars, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts