Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Själv har jag åkt utomlands två gånger i mitt liv... jag vet *lite wierd* men jag är inte så jäkla rik så. Men jag har varit i Turkiet för några månader sen och nu åker jag till Holland, Amsterdam I natt vid 4:a. Nu undrar jag vart ni har åkt eller varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) England, Holland, Tyskland, Danmark, Norge, Finland. Men Tux, borde inte du vila en sista stund nu före du åker? Men ha det så kul på resan ^^ Redigerad 12 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Danmark och Tyskland =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Har vart i England, Danmark och Holland! (med andra ord har jag inte rest så mkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Norge, danmark och tyskland...vill åka till något sånt där solplace och det kan bli om något eller några år *hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) USA, Kina, Malaysia, Frankrike, England, Italien, Schwiez, Luxemburg, Holland, Belgien, Österrike, Tyskland, Polen, Grekland, Danmark, Finland och kanske Lichtenstein inte helt säker... I min familj bilar vi ganska mycket i Europa så jag har praktiskt varit i många länder men jag kan inte säga att jag spenderat massor av tid i Belgien, Italien, Lichtenstein & Luxemburg om jag ska vara ärlig... Redigerad 12 juli, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Tyskland USA Nya Zeeland Fiji Hawaii Rarotonga (Cook Islands) Tahiti Finland Danmark Malta England Och så ska jag till Spanien om ett tag Notera att i de flesta länderna har jag bara varit i några få dagar, eller bara mellanlandat. EDIT: England glömde jag. Redigerad 12 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 England, Thailand och Australien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Större delen av västra Europa. Om 5 timmar ska man till Frankrike igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Spanien Turkiet (45 grader hett, inte något jag kommer åka till många gånger till direkt ) Frankrike Norge Finland Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Grekland Turkiet Finland Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Sverige Danmark Norge Tyskland England Österrike Slovenien Kroatien Bulgarien Bilresor är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Finland Danmark Norge Tyskland Österrike Schweiz Belgien Grekland Italien Frankrike Bosnien Kroatien Serbien och Montenegro Slovenien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Danmark Norge Tyskland Frankrike Turkiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Här kommer min (inte)så fantastiska lista: England(språkresa 2001) Finland(mumin "nånting nånting"(ja vete fan va det heter) 1996) Danmark(2002 eller 2003 tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 NorgeFinlandDanmarkTysklandBelgienFrankrikeSpanien (Tenneriffe, Kanarieöarna)Grekland (Kreta)EnglandUSA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Frankrike 11 ggr >.< Thailand Kina Österrike Tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Norge, Finland, Danmark, Storbritannien, Frankrike, Spanien, Monaco, Cypern. Favoritstället så långt är nog den Franska Rivieran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Finland, givetvis, jag har ju mina rötter där ^^ Danmark Tyskland England, London, Arsenal Cypern, ett land ? I alla fall på den Grekiska sidan. Gran Canaria, ett land ? Då är det ställen som jag varit i under en längre tid bara, inga kortare vistelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts