Matteus Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Svårt att nämna någon som inte redan är nominerad. Men som roligast skriver jag Howhow, trots att han inte är så aktiv längre En snäll och rar grabb som platsar i kategori 2 blir RadiuZ! Han är glad unt ein snel hest! Hjälpsam forumit...hm. Den enda jag kan komma på är Siana som hjälpt mig med vissa icke-att-nämna-på-forumet mojänger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 1. pottzork 2. Vice. 3. Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Nu ska vi se här... man har väl missat ganska mycket nu pa den senaste veckan man varit borta. Men den roligaste forumiten maste vara xstreem. Hans serier har fatt mig att skratta högt manga ganger. En snäll forumit är ju lajnux men han är ju redan anmäld. Har inte läst igenom första posten sa jag vet inte riktigt vem jag ska nominera. Även kebab men han är ocksa anmäld. Maste nominera BOT bland som mest hjälpsamma. Han har ju hjälpt hundratals i datorhjälpstraden. Naaw... lajnux... tack Redigerad 13 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Vad hade du för Paypal-konto nu igen :^) (jag vet inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts