Jump to content

Forumiten!

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Kategori 1: StellHell, gillar hans sköna kommentarer när han har låst topicar m.m

Kategori 2: Väldans osäker där, Lajnux tror jag det skulle vara

Kategori 3: ingen som jag kan komma på just nu tror jag

BLU YEK FOO en var visst redan med :)

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nominerad till snällaste forumiten, sweeeet. Puss Zach.

---

Lite förutsägbart men what the hell:

Jag tycker det roligaste på forumet är när folk blir rejält uppläxade eller ägda så att säga. Jag nominerar Crice på 1:an.

okka har nog varit snällast mot mig men kanske inte just som forumit utan som privatperson, nominerar Vice på 2:an

och Mahalo på 3:an, erfaren, intressant och politiskt engagerad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Är det ett sammanträffande att du gjort kategorier där du ska kunna passa in i allihop? :P

Inte så lätt att komma på positiva, seriösa kategorier. :)

Tack för nomineringarna, alla. ;)

Vill inte spamma en massa tack...

Siana, förtjänar nog att vara på alla allternativ, han är en bra människa helt enkelt :)
Siana

Siana

Siana

S I A N A !!!!

Så jag skriver det här. Tack! Det värmer! :) :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ettan: Den som har fått mig och skratta allra mest var Metoc7 när han gjorde sin "vad betyder runka" tråd. Så det blir Metoc7 på första.

Tvåan: På denna fråga är det inte så svårt för mig att svara på. Rabarben , snackar med han en hel del på msn och han är alltid snäll emot mig.

Trean: Ah, inte svårt alls med denna heller. Siana är den som har hjälp mig mest. Han brukar göra mina signaturer och så har han hjälp mig med lite annat också.

Så finns det mycket annat folk som igentligen borde vara med också, men det är nog dom som är högst upp.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du glömde ändra till 4 kvar på 3:e kategorin :lol: .

Kommer pollarna vara uppe en speciell tid innan det är avgjort eller kommer det avgöras t ex först till 10?

Ah, mi scusi.

Bättre att sätta en tid då omröstningen är över. Har man tre frågor kan det bli svårt att se vem som först gick över linjen, om du förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, mi scusi.

Bättre att sätta en tid då omröstningen är över. Har man tre frågor kan det bli svårt att se vem som först gick över linjen, om du förstår vad jag menar.

Jag förstår, det var så jag tyckte skule vara smartast också men jag ville vara säker.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor