Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Är det ett sammanträffande att du gjort kategorier där du ska kunna passa in i allihop? Höhö, jag sa det til honom på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Kategori 1: StellHell, gillar hans sköna kommentarer när han har låst topicar m.m Kategori 2: Väldans osäker där, Lajnux tror jag det skulle vara Kategori 3: ingen som jag kan komma på just nu tror jag BLU YEK FOO en var visst redan med Redigerad 12 juli, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 1: Ingen 2: Vice 3: I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Haha nominerad till snällaste forumiten, sweeeet. Puss Zach. --- Lite förutsägbart men what the hell: Jag tycker det roligaste på forumet är när folk blir rejält uppläxade eller ägda så att säga. Jag nominerar Crice på 1:an. okka har nog varit snällast mot mig men kanske inte just som forumit utan som privatperson, nominerar Vice på 2:an och Mahalo på 3:an, erfaren, intressant och politiskt engagerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Siana är ju den roligaste forumiten! (Och nominerad i alla kategorier, ye lucky dog) Den som alltid har humöret uppe och är glad är Matteus Och the-copy är en hjälpsam filur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Är det ett sammanträffande att du gjort kategorier där du ska kunna passa in i allihop? Inte så lätt att komma på positiva, seriösa kategorier. Tack för nomineringarna, alla. Vill inte spamma en massa tack... Siana, förtjänar nog att vara på alla allternativ, han är en bra människa helt enkelt Siana Siana Siana S I A N A !!!! Så jag skriver det här. Tack! Det värmer! :) Redigerad 12 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) 1. Siana, förtjänar nog att vara på alla allternativ, han är en bra människa helt enkelt 2. GiZmo, absolute gladast 3. Siana, PaiN To ThE MaX, GiZmo. R2D2 får det bli Redigerad 12 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Siana Siana Siana S I A N A !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ettan: Den som har fått mig och skratta allra mest var Metoc7 när han gjorde sin "vad betyder runka" tråd. Så det blir Metoc7 på första. Tvåan: På denna fråga är det inte så svårt för mig att svara på. Rabarben , snackar med han en hel del på msn och han är alltid snäll emot mig. Trean: Ah, inte svårt alls med denna heller. Siana är den som har hjälp mig mest. Han brukar göra mina signaturer och så har han hjälp mig med lite annat också. Så finns det mycket annat folk som igentligen borde vara med också, men det är nog dom som är högst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 R2D2 får det bli Ooh. 2 nomineringar. Alltid något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ooh. 2 nomineringar. Alltid något. Jajjemän. Tack för nomineringen, Lajnux. Fem platser kvar i varje kategori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nice, jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Kategori 1: får man nominera bobbo viking? isf säger jag han Kategori 2: vet att han har blivit nominerad men... Vice. Kategori 3: Sikorka. han hjälpte mig igång här, å me en massa annat oxå. mkt över msn men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 För att inte sega ut för mycket på det, gör vi såhär. Klockan 22 ikväll skapar jag pollen, oavsett om alla 15 nomineringar är uppfyllda eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Du glömde ändra till 4 kvar på 3:e kategorin . Kommer pollarna vara uppe en speciell tid innan det är avgjort eller kommer det avgöras t ex först till 10? Redigerad 13 juli, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Du glömde ändra till 4 kvar på 3:e kategorin . Kommer pollarna vara uppe en speciell tid innan det är avgjort eller kommer det avgöras t ex först till 10? Ah, mi scusi. Bättre att sätta en tid då omröstningen är över. Har man tre frågor kan det bli svårt att se vem som först gick över linjen, om du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 1 The Dude 2 The Dude 3 Ingen aning så jag säger The Dude eller Gnarls Barkley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Ah, mi scusi. Bättre att sätta en tid då omröstningen är över. Har man tre frågor kan det bli svårt att se vem som först gick över linjen, om du förstår vad jag menar. Jag förstår, det var så jag tyckte skule vara smartast också men jag ville vara säker. Redigerad 13 juli, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Bara låt folk rösta några dagar. Den som har flest röster i respektive kategori på söndag vinner. Tex... Redigerad 13 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 1 The Dude 2 The Dude 3 Ingen aning så jag säger The Dude eller Gnarls Barkley Vad hade du för Paypal-konto nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts