Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Ja, jag fick en liten kul idé för en stund sedan. Vi ska, på forumet utse tre forumiter i tre olika kategorier. Det är inget pris, och det är ingen tävling, det är bara kul. Ja, jag vet att det finns en liknande omröstning "Årets...". Men den här är ju lite annorlunda, här finns inga trådar, citat med, och här slipper ni skicka PM för att rösta, bara att rösta i en vanlig poll. Till att börja med får vi utse forumiter. Jag kommer helt enkelt ta de femton först nämnda forumiterna till varje kategori, för att skapa en poll med tre frågor och femton alternativ vardera. Varje person får inte nominera fler än en forumit i varje kategori. Så, vilka är kategorierna? Kategori nummer 1: Den roligaste forumiten. Vem har fått dig att skratta mest? Vem har dragit de mest pricksäkra vitsarna? Vem har bäst humor? Kategori nummer 2: Den snällaste och gladaste forumiten. Vem har varit snällast mot dig? Vem har uppträtt vänligast? Vem har alltid haft humöret uppe? Kategori nummer 3: Den mest hjälpsamma och kunnigaste forumiten. Vem har gett dig flest tips? Vem har hjälpt dig, kanske gjort en signatur åt dig eller hjälpt dig när din dator hade virus? Jag valde bara positiva kategorier, eftersom vi inte ska hoppa på varandra, det här är menat för att få upp stämningen lite. Ni nominerar direkt i tråden. Tänk över ditt beslut noga. Så... Börja nomineringen! Nomineringar: Kategori 1 - 0 platser kvar: HOWHOW Bobbo Viking BroDD MetoC7 xstreem okka The Dude Ebeeto Funnylin antflaxx Pico StellHell pottzork Crice Siana Kategori 2 - 4 platser kvar: The_go rabarben Kebab The Dude RadiuZ Siana R2D2 GiZmo Vice. Lajnux Matteus Kategori 3 - 3 platser kvar: Cortez GiZmo [ B][O][T] Kalan Siana skribb The Dude Pain To ThE MaX the-copy I lol Mahalo Sikorka R2D2 Pollen skapas nu, inga fler nomineringar. Redigerad 13 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Äh, inget. Redigerad 12 juli, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 1. Funnylin När han var aktiv var han en utav de roligaste på forumet. Minns speciellt det utlänska skrivbordet. 2. The Dude Han är alltid snäll mot mig. Lite besserwisser, men det är alla på forumet som kan använda google. 3. Ingen alls Har inte behövt så mycket hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Nu måste man ju söka runt för att börja minnas. Edit. Kategori 2: Tycker jag tillhör The Go. Har inte sett en enda nedvärderande eller elak post från henne. She's da man! Redigerad 12 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) En tidig vad-det-nu-hette som vi hade i vintras?! (gala?) Kul! Mitt: 1) Brodd, han är lika galen som en hillbilly på logdans. Mycket underhållande person. 2) Svårt, kebab brukar alltid vara glad. Eller var det kebaburt?! Nej Kebab tror jag bestämmt. Den som är mest aktiv av dem. Han blir aldrig sur trotts att jag inte kan skilja på dem. Än... 3) Ännu svårare. Finns bara hjälpsamt folk tycker jag. Du, Siana, R2D2 är inte att förglöma, han med hunden, Gizmo heter du va?! Azore, Topp3 mfl. Men jag tror min röst hammnar på Cortez i denna katogorin. Minns att han ett flertalet gånger har hjälpt mig med saker. Men som sagt det finns måmga som borde vinna denna katogori... Redigerad 12 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vice. menade Kebab;) 1. Roligast är okka. 2. På forumet får jag väl säga Siana då.. Han håller stämningen uppe, även om jag tycker väldigt bra om Kebab också. Men det är över msn också, så på forumet får jag ta Siana.. Förlåt Kebab 3. Den enda som hjälpt mig någon gång är Gizm0, med ett datorproblem.. Så jag får väl ta honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vice. menade Kebab;) 1. Roligast är okka. 2. På forumet får jag väl säga Siana då.. Han håller stämningen uppe, även om jag tycker väldigt bra om Kebab också. Men det är över msn också, så på forumet får jag ta Siana.. Förlåt Kebab 3. Den enda som hjälpt mig någon gång är Gizm0, med ett datorproblem.. Så jag får väl ta honom Kebab var ju ändå redan nominerad. Tack för nomineringen, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Kategori 1. Funnylin, Han kom alltid med snitsiga kommentarer. Kategori 2. Siana. Nästan alltid glad Kategori 3. KalaN. Han har hjälpt mig mycket med Photoshop, stort tack till dig för det! Redigerad 12 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Kebab var ju ändå redan nominerad. Tack för nomineringen, förresten. Smart Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Den roligaste är antiflaxx för att han är helt jävla sjuk i huvet. Snällast och gladast är nog...Kebab säger jag också då. Mest hjälpsamma är du Siana. Fick hjälp med att skaffa nytt grafikkort eller hur det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Kategori 1. Funnylin, Han kom alltid med snitsiga kommentarer. Kategori 2. Siana. Nästan alltid glad Kategori 3. KalaN. Han har hjälpt mig mycket med Photoshop, stort tack till dig för det! Kolla på listan innan du nominerar. 1 och 2 var redan nominerade. Tack för nomineringen, förresten. EDIT Samma för dig, Ärrtvå, Kebab är redan nominerad. Redigerad 12 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Kategori 1: Ebeeto, ruskigt skön snubbe, älskar(älskade?) hans kommentarer. Kategori 2: Woops, du var redan nominerad I Kategori 3 vill jag nominera skribb. Hade stor hjälp utav hans klistrade spyware-tråd för ett tag sen. Ser det i alla fall som väldigt hjälpsamt att göra en sån tråd och dela mig sig av sina kunskaper/erfarenheter även fast man egentligen inte behöver det. Trevligt initiativ btw, Siana. Redigerad 12 juli, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Siana för att någon skall kunna vinna måste folk kunna rösta på dem ju. -------------------------------- Nu rammlade polleten ner! Först nomineringar sen röstar man! Trodde att den person som nämdes flest gånger tog hem katogorin. Redigerad 12 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Siana för att någon skall kunna vinna måste folk kunna rösta på dem ju. -------------------------------- Nu rammlade polleten ner! Först nomineringar sen röstar man! Trodde att den person som nämdes flest gånger tog hem katogorin. Haha, jaha. Nej, det blir för jobbigt för mig om jag måste räkna varje gång någon nämns i tråden. Lättare med en poll. Förresten, min nominering: 1. Pico. Snitsiga kommentarer, och skön humor. Crice skulle också passa in, men han har inte varit så aktiv på senaste tiden, Pico har underhållit mig istället. 2. R2D2. Visst kan han vara spydig emot en del personer, men då är det främst deras eget fel. Mot mig är han så snäll så. Sen, med gladheten vet jag väl inte... 3. Pain To ThE MaX. Kanske inte mest hjälpsam, men helt klart kunnigast. Du är den jag litar på mest när det gäller hårdvara. Redigerad 13 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 2. R2D2. Visst kan han vara spydig emot en del personer, men då är det främst deras eget fel. Mot mig är han så snäll så. Sen, med gladheten vet jag väl inte... Tack sötis. Väldigt bra förklaring också, jag känner igen mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Måste nästan vara jag SOM ÄR TILLBAKA!!! Och jag har bonus på kortet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 1. hmm rolig, Ebeeto får den även om han e nominerad nämner jag honom igen 2.Gladast tycker jag är Vice. inte ofta jag ser honom varken arg eller, som så många andra, spydig. 3. hjälpsam då...ja vem har gjort sig förtjänt av den tro? någon som tycker sig ha hjälpt mig någon gång? kommer inte på någon...har jag glömt dig ber jag om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 1. Roligast är ju Pico. 2. Gladast är ehm Gizmo 3. Pass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Är det ett sammanträffande att du gjort kategorier där du ska kunna passa in i allihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Är det ett sammanträffande att du gjort kategorier där du ska kunna passa in i allihop? Alla kan passa in på alla det beror bara på vilka du frågar. skulle vara ganska kul att rösta på folk som tråkigaste, dummaste och minst hjälpfulla. ( ) Redigerad 12 juli, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts