Martin-123 Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Foo, Bergsklättringen när han åker förbi var genial. Aldrig skrattat så mycket åt en hemmagjord film! Tillochmed min pappa garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Pulka Massakern LÄNK (Klicka här) För att citera Remoh: "That shit's whack. That shit's funny. That shit's funny and whack..." Ja, den där j*vla bergsklättringen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Gjorde en film förut. Hette något med "The face of internal mind" eller något.. Minns inte det riktigt.. Någon som vet det rätta namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 En film jag gjorde nån kväll förut. Kurt Olsson feat Janne P - Leva Livet Har gjort ganska många filmer, alltså inte ihoppklippta bilder. Men dom är förstora och vissa vill jag inte lägga upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Blir å göra en imorgon, bara en liten kortfilm, ingen mening egentligen. Bara testa vad man kan åstadkomma med lite list och tricks Blir det något alls, så lovar jag att ladda upp det å länka. Foo: Skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nu var det ju x antal dagar sen nån skrev här, så det får bli dubbelpost ändå. Har en "film" som jag och en kompis gjort. Dont try this at home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Kan berätta att "Tina och resten - filmen" finns upplagd, i bitar, på www.tinaochresten.info.se . Klicka bara på "Filmer", så kommer ni till en sida med snygga länkar. Let me know what you think! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag brukar göra mycket filmer med vännerna mina. Här har vi Skriet från Vildmarken 2 Ettan har vi inte lagt upp, men den är värdelös endå. Detta är en fristående uppföljare. Jag är killen med spökmask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Trevlig film, Weener. Ny film. Jag och en kompis hade lite småtråkigt under lanet förra natten så vi gick ut å fixade. Filmat med mobil. Here. Redigerad 6 augusti, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts