Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Någon som gjort en sån nån gång? det har jag, Little Matrix heter den och den ligger härnånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har också gjort en. Den heter Big Matrix och den ligger här någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har också gjort en. Den heter Big Matrix och den ligger här någonstans. vad händer i den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 vad händer i den då? Det var dit jag ville komma. Det inlägg tillför ingenting. Berätta lite om filmen, lägg gärna upp en snutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Mina vänner och jag har snickrat ihop en film som håller på att laddas upp på internet precis i detta nu!!! Mer information när jag fått upp den... Kan säga att... den är rätt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Aah, gamla goda tider när man samlade pojkarna och spelade in gangsterfilmer. Våran bästa film handlade om..eeh..uhm..en gangster som..uhm..måste döda en annan gangster...typ. Aja, roligt att spela in film. Spelade nyss in min första WoW film som jag kommer lägga upp i WoW topicen senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Så fort jag hittat den ska jag fösöka lägga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Mina vänner och jag har snickrat ihop en film som håller på att laddas upp på internet precis i detta nu!!! Mer information när jag fått upp den... Kan säga att... den är rätt dålig. Oh den vill jag se! Ge mig en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Någon som gjort en sån nån gång? det har jag, Little Matrix heter den och den ligger härnånstans. Jag har också gjort en. Den heter Big Matrix och den ligger här någonstans. Har inget mer att säga än: Lägg upp kvalitéfilm då! Har ju tråkigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Här har ni så gott som alla mina filmer: Geklicken Högerklicka - spara mål som på filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har gjort en drös med olika filmer med polarna. Nu får vi bidrag från ABF så vi kan köpa en splitter ny kamera för typ 8000 kronor, dessutom så håller jag på att skriva ett manus till en zombiefilm. Jag är bara uppe i 16 sidor just nu, men får hoppas att jag sätter fart med skrivandet någon dag, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag och ett par polare har tänkt ut en liten idé till en "NiNjAh StYlE" film Måste bara få till en bra kamera att filma med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Här har ni så gott som alla mina filmer: Geklicken Högerklicka - spara mål som på filmerna. Me just loves Rönnby skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Länk till vår film: Tina och resten - filmen Buffering... Men... jag ska lägga ut den på Piratebay snart, så kan ni ladda ner den, eftersom den är 55 minuter lång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Pulka Massakern LÄNK (Klicka här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Pulka Massakern LÄNK (Klicka här) HAHAHAHA AS GARV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Pulka Massakern LÄNK (Klicka här) Haha! --- Har bara tecknade filmer att bjuda på. :'( Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Pulka Massakern LÄNK (Klicka här) Låt(ar)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Haha! --- Har bara tecknade filmer att bjuda på. :'( Cell AHaha du e ju helt sjuk Den var bra den me men lite kort kanske, tyckte inte han skrek så mycket som han borde ha gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Låt(ar)? Hive - UltraSonicSound @ Alla som gillar filmen: -Det kommer mer filmer regiserade av mig innom kort ^^ Redigerad 13 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts