Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nån som kört denna klassiker? Hade det förut när jag var 12 tror jag, det är från 18. Det är riktigt kul, www.rottentomatoes.com, www.diehardmovies.com, www.diehardmovies.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har det till PS. Fyfan vad kul det är.. älskar delen då man springer i höghuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Mmm, det är en klassiker men hur fan klarar man 2:an ute på flygfältet då 4 jävla missilbeväpnade helikopters beskjuter en konstant? klarade aldrig den biten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Tror jag klarade hela spelet på den tiden, får lira lite igen och se om jag kommer ihåg. Det ända som sög var när man körde bil om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Tror jag klarade hela spelet på den tiden, får lira lite igen och se om jag kommer ihåg. Det ända som sög var när man körde bil om jag minns rätt. ok, jag var tvungen att använda fusk för att klara hela del 1, tvåan och trean klarade jag aldrig överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Varvade det för nån månad sen på min gamla Playstation. Skyskrapan är absolut roligast, sen går det väl bara neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 En vän till mig hade det. Rätt uselt spel faktiskt, men det var acceptabelt underhållande då det var det enda spelet i 3D man hade tillgång till. Och ja, bildelen var absurdt svår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts