L_Voll Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Jag är big fan av zombiefilmer. Såg att det var många jag inte har sett. Evil dead borde alla se, otroligt B, men så jäkla skön (uppföljarna också fast då satsas det mer på humor). Dawn Of The Dead, orginalet är grym, remaken är också grym eftersom den ger samma kännsla som orginalet. Land of the dead blev jag lite besviken på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Nån som sett 28 dagar senare (lr vad det heter) den är rätt bra man kanske inte zombie den är rätt bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Jag är big fan av zombiefilmer. Såg att det var många jag inte har sett. Evil dead borde alla se, otroligt B, men så jäkla skön (uppföljarna också fast då satsas det mer på humor). Dawn Of The Dead, orginalet är grym, remaken är också grym eftersom den ger samma kännsla som orginalet. Land of the dead blev jag lite besviken på. Du borde se alla på första sidan, förutom Day of the Dead 2: Contagium. 28 Dagar Senare är helt okej, men personligen så blev jag lite besviken på den. Någon som har sett Dellamorte Dellamore (alternativ titel Cemetery Man)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Du borde se alla på första sidan, förutom Day of the Dead 2: Contagium. 28 Dagar Senare är helt okej, men personligen så blev jag lite besviken på den. Någon som har sett Dellamorte Dellamore (alternativ titel Cemetery Man)? 28 dagar senare är ju inte en zombiefilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 28 dagar senare är ju inte en zombiefilm. Det var inte jag som tog upp den. Dessutom så innehåller den varelser som kan liknas vid zombies. De beter ju sig ungefär likadant. 28 Dagar Senare är ingen RIKTIG zombiefilm, men det är inte helt fel att nämna den här ändå. I Evil Dead är det inte heller några zombies, det är demoner, men det är ungefär samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Starkt jobbat Nu fick man lite inblick här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Såg Dellamorte Dellamore här mo dagen, den var inte als lika bra som jag trdode att den skulle vraa. Innehåller en del riktigt br<a scener dick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jodå, snygga leksaksspindlar i plast, absolut! Här kommer några recensioner av Evil Dead-filmerna som till viss mån är zombiefilmer. HAha, då han står vid boken och glömmer bort vad han ska säga. Så istället hostar han och säger: "Thats it!" haha, underhållning på hög nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts