Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag har en s&w sigma ,en fjäder väldigt bra glock 17 ett hardball pump inte så bra kvalitet så satsa inte på den en batteri uzi väldigt bra och väldigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Inhandla mig en S & W M3000, shotgun billigt när jag var utomlands, nån som har erfarenhet av den samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Istället för att starta en ny tråd andvänder jag den här igen. Jag undrar om Smith & Wessons modell 19 (revolver) är en kraftig pistol och bra pistol. Står inte hur många joule den är på där jag tänkte beställa den vilket är här! Redigerad 16 september, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Är den säkert men jag skulle inte lita på den hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts