Cyper Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Har nu funderat på att köpa min andra softair gun. Har funderat på en revolver men vet inte vilken som kan rekomenderas. Har även funderat på någon S&W pistol. Vill ha lämplig tyngd och ett högt antal joule. Kommer inte ihåg om det var 0,4 eller 0,5 på den som jag har nu och det är en P226. Redigerad 12 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Köp en Smith & Wesson Sigma, sån har jag. =) Semi Auto Blow back, magasinet rymmer 39 kulor, väger 985g, manteln är av metal, skjuter i 110m/sec, 1,6 joule och drivs av en liten C02 patron. http://kopochsalj.eniro.se/images/50/85/91/1508591/1143379610610image_1_big.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Köp en Smith & Wesson Sigma, sån har jag. =) Semi Auto Blow back, magasinet rymmer 39 kulor, väger 985g, manteln är av metal, skjuter i 110m/sec, 1,6 joule och drivs av en liten C02 patron. http://kopochsalj.eniro.se/images/50/85/91/1508591/1143379610610image_1_big.jpg Hur.. Hur... Hur mycket kostar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Eh, minns inte. Runt 1500 tror jag. Ett bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Finns på t ex. Teknikmagasinet EDIT: Förlåt mig Slew Redigerad 12 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Finns på t ex. Teknik Magasinet Teknikmagasinet stavas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Teknikmagasinet stavas det. Nej, det skrivs så. Inte stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Det var lite dyrt det där. EDIT: antingen en en bateridriven eller matelrörelse Redigerad 12 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Nej, det skrivs så. Inte stavas. Sant i och för sig. Blir så less på att allt för många särskriver helt självklara ord. Jag menar, Teknikmagasinet är ett stort varumärke som alla har sett, att inte kunna stava till det är skrämmande. DESSUTOM skriva "Teknik Magasinet", med ett stort M -.- Redigerad 12 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Sant i och för sig. Blir så less på att allt för många särskriver helt självklara ord. Jag menar, Teknikmagasinet är ett stort varumärke som alla har sett, att inte kunna stava till det är skrämmande. DESSUTOM skriva "Teknik Magasinet", med ett stort M -.- I'm with ya'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Sant i och för sig. Blir så less på att allt för många särskriver helt självklara ord. Jag menar, Teknikmagasinet är ett stort varumärke som alla har sett, att inte kunna stava till det är skrämmande. DESSUTOM skriva "Teknik Magasinet", med ett stort M -.- Onödigt att haka upp sig på nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Onödigt att haka upp sig på nått sånt. Onödigt att förstöra en hel mening med ett spel genom att fuska. Du ser, ingen är felfri. Återgå till ditt fuskande nu . Ontopic nu. Redigerad 12 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Engelskan har för stort inflytande i svenska språket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Den här vill jag ha, http://www.hobbex.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du vill ha Hobbex.se?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Onödigt att förstöra en hel mening med ett spel genom att fuska. Du ser, ingen är felfri. Återgå till ditt fuskande nu . Ontopic nu. Jasså, är du fortfarande sur för de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag hade rekommenderat en SIG Sauer 552. Vikt: 1.3 Kg. Längd: 725 mm (skala 1:1) Magasinkapacitet: 60 skott. (Magasinet genomskinligt och ser ut att innehålla riktiga patroner). Vikbart axelstöd. PS: Dock måste man göra mantelrörelse mellan varje skott. OBS! INTE BATTERIDRIVEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du vill ha Hobbex.se?? nåt fel på den siten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 nåt fel på den siten? Vi snackar softairguns inte vilka hemsidor man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vi snackar softairguns inte vilka hemsidor man vill ha ok I see He he he, en soft air gun Steyr Aug eller UZI ska man ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts