Tackleberry Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag söker en sida eller något där man kan skicka SMS gratis. Gärna något simpelt, där man inte behöver registrera eller något. Helst ska det vara utan registrering alltså. Jag vet att det finns, men har själv inte hittat någon som fungerar bra. När jag ändå tar upp ämnet kan vi ju lika gärna snacka lite mer om det... Hur funkar det egentligen och hur lagligt är det i Sverige (att skicka gratis SMS via Internet alltså)? Bör det inte kosta massor för de som har hand om funktionen? Well, discuss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Det gick med att skicka 4 gratis sms per dag med telia från deras hemsida förut. Fast tjänsten lades ner eftersom ingen använde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Here you go! Some sites where you can find free SMS http://www.sparalistan.com/sms.html (det är en lista) Redigerad 12 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Here you go! Some sites where you can find free SMS http://www.sparalistan.com/sms.html (det är en lista) Hmmm... Ingen av dom fungerar speciellt bra för mig. Jag har inte tillgång till mobilen just nu, det är därför jag söker en SMS-tjänst. Alltså kan jag inte heller regga mig på någon sida, då mobil behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag söker en sida eller något där man kan skicka SMS gratis. Gärna något simpelt, där man inte behöver registrera eller något. Helst ska det vara utan registrering alltså. Jag vet att det finns, men har själv inte hittat någon som fungerar bra. När jag ändå tar upp ämnet kan vi ju lika gärna snacka lite mer om det... Hur funkar det egentligen och hur lagligt är det i Sverige (att skicka gratis SMS via Internet alltså)? Bör det inte kosta massor för de som har hand om funktionen? Well, discuss. smslandet.se Här kan du skicka gratis sms kopplat till din mobiltelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Mobilt.org är den bästa, har använt den i ett eller två år, skifta proxy och skicka flera SMS. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 12 2006, 10:41' post='730594] Mobilt.org är den bästa, har använt den i ett eller två år, skifta proxy och skicka flera SMS. BOT Synd bara att man inte kan skriva i sitt nummer så att det står avsändare som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Synd bara att man inte kan skriva i sitt nummer så att det står avsändare som vanligt. Då skulle ju inte Mobilt.org tjäna nåt Redigerad 12 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 12 2006, 10:41' post='730594] Mobilt.org är den bästa, har använt den i ett eller två år, skifta proxy och skicka flera SMS. BOT Precis vad jag sökte, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts