Jump to content

Skicka SMS via Internet

Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Jag söker en sida eller något där man kan skicka SMS gratis. Gärna något simpelt, där man inte behöver registrera eller något. Helst ska det vara utan registrering alltså. Jag vet att det finns, men har själv inte hittat någon som fungerar bra.

När jag ändå tar upp ämnet kan vi ju lika gärna snacka lite mer om det... Hur funkar det egentligen och hur lagligt är det i Sverige (att skicka gratis SMS via Internet alltså)? Bör det inte kosta massor för de som har hand om funktionen?

Well, discuss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here you go! Some sites where you can find free SMS

http://www.sparalistan.com/sms.html

(det är en lista)

Hmmm... Ingen av dom fungerar speciellt bra för mig. Jag har inte tillgång till mobilen just nu, det är därför jag söker en SMS-tjänst. Alltså kan jag inte heller regga mig på någon sida, då mobil behövs...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker en sida eller något där man kan skicka SMS gratis. Gärna något simpelt, där man inte behöver registrera eller något. Helst ska det vara utan registrering alltså. Jag vet att det finns, men har själv inte hittat någon som fungerar bra.

När jag ändå tar upp ämnet kan vi ju lika gärna snacka lite mer om det... Hur funkar det egentligen och hur lagligt är det i Sverige (att skicka gratis SMS via Internet alltså)? Bör det inte kosta massor för de som har hand om funktionen?

Well, discuss.

smslandet.se Här kan du skicka gratis sms kopplat till din mobiltelefon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor