50 cent Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Riktigt trevligt spel det här ju! Men de där FPS delen är inte direkt bra tycker jag, o så är det ju inte den "riktiga" rösten heller Men annars är det ju ett toppen spel än så länge iallfall!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Soft Ska skaffa spelet jag me.. NÄR DE SLÄPPTS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har spelat lite av spelet nu. Riktigt kasst faktist, men vad förväntar man sig av licensspel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har spelat lite av spelet nu. Riktigt kasst faktist, men vad förväntar man sig av licensspel? Tycker också de blir sämre efter typ 1:a banan, speciellt med free roam, ja tycker att det borde vara banor istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vadå har spelet redan kommit ut eller kör ni demot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vadå har spelet redan kommit ut eller kör ni demot? Det ligger i buskar här och där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Skulle ni kunna screena ni som har det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Så värst bra är det ju inte... Styrningen känns oslipad, grafiken är so-so, bilfysiken är ungefär på Simpsons:Hit and Run-nivå m.m. Klart sämre än Vice City. Hippies... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Tagna i början... http://img66.imageshack.us/img66/5539/grabby44sf9.th.jpg http://img523.imageshack.us/img523/1849/grabby57ac5.th.jpg http://img523.imageshack.us/img523/945/grabby54cs2.th.jpg http://img356.imageshack.us/img356/6601/grabby61ko7.th.jpg http://img356.imageshack.us/img356/5509/grabby72zu8.th.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Så värst bra är det ju inte... Styrningen känns oslipad, grafiken är so-so, bilfysiken är ungefär på Simpsons:Hit and Run-nivå m.m. Klart sämre än Vice City. Hippies... Flopp med andra ord. Typiskt att dom skulle förstöra en av dom finaste filmerna någonsin. Hade något annat bra företag tagit det hade det kanske blivit bra. Redigerad 6 oktober, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Kan någon "MezZa" mig om vart jag kan hitta? Redigerad 6 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kan någon "MezZa" mig om vart jag kan hitta? Mig med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Hur skaffar man mer knark att sälja? Förklarades nog tidigare, men jag har glömt. Hittar bara folk som vill köpa genom de vita prickarna på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag måste vänta en timme till :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 OM NI HITTAR SPEL I BUSKARNA SÅHÄR TIDIGT BRUKAR DET INTE VA DEN SLUTLIGA VERSIONEN!!!!!!! Vänta till det kommer ut i affärerna och KÖP det. Jävla pirater. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 OM NI HITTAR SPEL I BUSKARNA SÅHÄR TIDIGT BRUKAR DET INTE VA DEN SLUTLIGA VERSIONEN!!!!!!! Vänta till det kommer ut i affärerna och KÖP det. Jävla pirater. Haha... ...haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha... ...haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Btw, fido. Spelet släpps på måndag eller vad det nu är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Btw, fido. Spelet släpps på måndag eller vad det nu är. Göre? Synd att jag skulle gå ut på promenad i parken igår då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Haha... ...haha! Dra åt helvete din jävel boomer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts