Cortez Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ska de inte komma med ett releasedatum snart? De är fan tysta som möss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Lite filmclips. Btw, hörde lite av Judas Priest! http://www.gametrailers.com/player.php?id=12597&type=wmv Jävlar! Jag kan inte spela filmen(fel på min windows media player). Vadå? Blir man atackerad av en haj? Grymt! Och vilken låt med Judas Priest var det du hörde? Jag älskar dem! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Jävlar! Jag kan inte spela filmen(fel på min windows media player). Vadå? Blir man atackerad av en haj? Grymt! Och vilken låt med Judas Priest var det du hörde? Jag älskar dem! Japp.. Man kan bli uppäten Judas Priest låten var Breaking the law. Den spelades inne på någon bar. EDIT: När Tony skjuter gangstrar runt om baren måste jag säga.. Man hör ordet ''fuck'' var enda sekund. Redigerad 25 augusti, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jävlar vad bra! Har länktat efter ett spel där man kan möta aggresiva hajar! Breaking the law är en skitbra låt med Judas Priest. Bra att de valde den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är nog ganska knallsäkert att jag köper det här spelet. Ville för en stund sen köpa Just Cause, tror jag struntar I det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är nog ganska knallsäkert att jag köper det här spelet. Ville för en stund sen köpa Just Cause, tror jag struntar I det. Jag tänkte som du för någon vecka sedan också. Men S:TWIY verkar hålla bättre i längden. Men man kan ju alltid köpa båda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag har hört att man kommer att kunna köpa djur som tex tigrar i spelet som kommer att kunna vakta din mansion. Låter skitballt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag har hört att man kommer att kunna köpa djur som tex tigrar i spelet som kommer att kunna vakta din mansion. Låter skitballt! Japp! Du kommer även att kuna möblera om ditt mansion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag kommer antagligen köpa detta direkt när det kommer ut i handeln.. Jippi! Jag längtar!. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Kommer bli bättre än Just Cause jag älskar animationerna Ska köpa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Möblera om sin mansion kommer att bli så coolt ! Man kommer också att kunna sälja sina droger ute på gatan till försäljare! Skit coolt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Är det så att man bara har ett place, eller har man flera som i GTA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Är det så att man bara har ett place, eller har man flera som i GTA? *Köpa stora hus som man sedan kan möblera Quote från första posten Redigerad 30 augusti, 2006 av Pixiegnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Det har nu blivit bekräftat att man bara har ett stort hus. Sedan kommer man att kunna spara lite här och där. Men vem fan behöver småhus när man har den lyxigaste kåken i stan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Det har nu blivit bekräftat att man bara har ett stort hus. Sedan kommer man att kunna spara lite här och där. Men vem fan behöver småhus när man har den lyxigaste kåken i stan! Håller med till 100%!. När jag fick Diaz mansion i VC så sparade jag bara där hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Finns det datum för spelet än ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag tror att det blir den 20 Oktober, men jag är inte säker. Angående huset: Det är ju inte riktigt Tony Montana att åka till småhus och sova där en natt. Han bor helt enkelt i sin stora flotta mansion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vad tycker ni om den här "Blind rage mode"? Själv tycker jag att det ser helt underbart ut! FPS blandat med äkta Tony Montana komentarer blir helt perfekt. Förstår du inte vad jag pratar om? Ok, en liten förklaring kanske skulle sitta fint till: När Tony har dödat tillräckligt många personer så att hans "Balls meter" har fyllts i till toppen så kan man välja att gå in i "Blind rage mode" (kan jämnföras med the Warriors). Då förflyttas kameran till FPS(First player shooter) vinkel. För varje person han dödar i "Blind rage mode" så fylls lite liv han har förlorat på i livmätaren. För er som sett filmen så skullem man kunna säga att Tony äntrar "Blind rage mode" i slutet av filmen där huset blir attackerat. Han blir helt ursinnig och går bärsärkagång! Det är sådana detaljer som gör spel värda att köpa(eller hitta i busken) . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) FAN!.Det sägs att detta superb®a spel släpps 20 oktober den 6 eller 9 oktober släpps Test Drive Unlimited!...(Till pc) Så jag kommer antagligen få fixa det senare eller på annat håll. © Chucky. Redigerad 4 september, 2006 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Nu är det officiellt runk runk runk http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15216 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts