Cyper Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Sen om du skjutit ner 37gängmedlem så kmr det 100 till och du börjar få slut på liv så hoppar du in i Rage mode = odödlig, du får Hp för varje kill och du behöver aldrig ladda om hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 en fråga bara,hur blodigt är det? är det extremt dvs. Sprutar blod och inälvor överallt eller är det typ som GTA eller nått? funderar på att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Skjuter man huvudet av någon med hagelbössan så sprutar det rätt bra med blod. Man akn även skjuta av folks ben och liknande. (Har jag för mig) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nu har jag inte haft tillgång till internet på ett tag och har det inte än. Skriver från en annan dator. Jag funderar på att skaffa spelet eftersom min kompis säger att det är bra. Är det värt sina 400-500 kr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) När man har köpt ett ställe tex. Pawnshop så kan man ju gå in på Empire-Turf-så stället man äger och då kan man ju köpa nåt det är bild på en kamera sen massa gubbar, vad ska man med dom till? Okej nu vet jag haha Tipsar folk som funderar på att köpa Scarface, Det är ett skit roligt spel, det har allt som vice city saknade Redigerad 8 mars, 2007 av Solid_X Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Köpte spelet! Riktigt jävla grymt! Ska börja ta över North Beach (Efter att jag fyllt min rep level till scarface. Har några frågor dock. 1) Vem är det Tommy Lee gör rösten till? (Edit: Hittade svaret. Han gör rösten som killen i Fidel Records.) 2) När låser man upp alla låtar? (Har redan köpt Montana Records) 3) Håller spelet efter storyn tar slut? 4) Hur mycket koks kan man köpa som max? Redigerad 9 mars, 2007 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Köpte spelet! Riktigt jävla grymt! Ska börja ta över North Beach (Efter att jag fyllt min rep level till scarface. Har några frågor dock. 1) Vem är det Tommy Lee gör rösten till? (Edit: Hittade svaret. Han gör rösten som killen i Fidel Records.) 2) När låser man upp alla låtar? (Har redan köpt Montana Records) 3) Håller spelet efter storyn tar slut? 4) Hur mycket koks kan man köpa som max? Skulle jag också vilja veta förutom fråga 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jag letade över allt efter svaret på vem Tommy Lee gjorde rösten åt. Och var hittar jag svaret efter 20 minuters letande på skumma sidor som jag säkert fick virus ifrån? Wikipedia. Hå hå ja ja. . Hoppas att spelet håller länge. Annars kan man alltid lyssna på "Det går bra nu" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tjena, har frågat förut och frågar nu igen, Finns det ingen som har en savefil att lägga upp? vill gärna spela klart spelet men orkar inte spela om allting från början, hade klarat ca 56 %. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 En annan fråga: Går det att spara på Tonys Mansion? Hittar inget ställe att spara på där. Går det bara på banken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 En annan fråga: Går det att spara på Tonys Mansion? Hittar inget ställe att spara på där. Går det bara på banken? Det går endast att spara i banken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Nån annan som har detta problem med att skuggiga platser blir helt svarta? Vill gärna ha hjälp. Redigerad 13 mars, 2007 av Reve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Ni har fått ett helt underforum, använd! Låst ( enligt önskan http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry857774 ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts