T-Bone Mendez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ok, jag får se om jag köper det mr_tobbe vilken tönt du är som själv skriver så då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ok, jag får se om jag köper det mr_tobbe vilken tönt du är som själv skriver så då. Haha, var det inte just du som började gråta när du blev kallad pajas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ok, jag får se om jag köper det mr_tobbe vilken tönt du är som själv skriver så då. Jag antar att du inte hört talas om ett ord som heter "IRONI"????? ingen svarar på min fråga och allt detta snack om My little ponny.. jag blir mest rädd för hur många som tydligen kan namnen på spelen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Haha, var det inte just du som började gråta när du blev kallad pajas? Jag visste inte att man kan gråta på internet och att andra kan se det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Hra ud ngåosnin fudnerta övre at itne blnada ihpo bosktväernaa hrusomhlest, dte rä otrloigt äjlva ströande. Ta dig i kragen grabbhalva! Jag lyckades läsa texten som om de vore rättstavad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Skit i ur han skriver och sköt dig själv. Just det tack Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Skit i ur han skriver och sköt dig själv. Stäng igen brödluckan pojk. mr_tobbe vilken tönt du är som själv skriver så då. Du Makaroni_Family, klart att folk blir trötta på grabben när han stavar som en kratta. Folk försöker få han att läsa igenom sina inlägg en extra gång innan han postar det, men det fungerar inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Skit i ur han skriver och sköt dig själv. Om man inte ser vad någon person skriver så bör man ha all rätt till att tillrättavisa honom som skriver så om det. Redigerad 8 januari, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Köpte spelet igår. Grymt besviken att man inte kan skjuta ner oskyldiga människor. Riktigt kass Frga: Kan man inte få dit subtitels på något sätt. Har dissakerat menyn till oändligt men kan inte hitta det! Men det måste ju finnas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Finns det något sätt att undkomma polisen när de jagar en?! Jag kör jarnet men efter några minuter står det "your fucked" sen är det totalt kört för mig och jag losar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Finns det något sätt att undkomma polisen när de jagar en?! Jag kör jarnet men efter några minuter står det "your fucked" sen är det totalt kört för mig och jag losar. Gå till närmaste brygga/strand och ring efter en båt. Då kan du åka en bit ut på havet och snuten tappar bort dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Frga: Kan man inte få dit subtitels på något sätt. Har dissakerat menyn till oändligt men kan inte hitta det! Men det måste ju finnas... Jo det kan man! Nånstans ska det finnas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jo det kan man! Nånstans ska det finnas. Toppen, då vet jag, tack! fido vercetti: Smart, tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 @Vice: Om du kollar på kartan så ser du ett område runt dig som du måste ta dig ut ifrån. Du har väl redan sett det, men whatever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Inget. Redigerad 13 januari, 2007 av coola Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Inte ofta jag inte klarar spelmen jag kommer snart att slå sönder mitt Playstation sedan mala ner det i en flismaskin! Hatar det är j*vla spelet! Helt j*vla omöjligt att klara för f*n!!! Ska leverera knark och man får hela tiden sk*t båtar! Så fienden jagar ifatt en och sedan sänker mig på 3 sec! Vet någon hur man skall göra!? Eller finns det något fusk som gör att fordonen inte tar skada!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Inte ofta jag inte klarar spelmen jag kommer snart att slå sönder mitt Playstation sedan mala ner det i en flismaskin! Hatar det är j*vla spelet! Helt j*vla omöjligt att klara för f*n!!! Ska leverera knark och man får hela tiden sk*t båtar! Så fienden jagar ifatt en och sedan sänker mig på 3 sec! Vet någon hur man skall göra!? Eller finns det något fusk som gör att fordonen inte tar skada!?!?! Fuskläge Skriv in en av följande koder på fuskvalet i Tonys satelittelefon (vita knappen) OBS! du kan ej spara spelet när du har fusk aktiverade. Full hälsa Skriv in MEDIK som kod Reparera fordon Skriv in TBURGLR som kod Detta är kopierat från fuska.se Alla fusk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Detta är kopierat från fuska.se Alla fusk Muhahaha! Danke... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Inte ofta jag inte klarar spelmen jag kommer snart att slå sönder mitt Playstation sedan mala ner det i en flismaskin! Hatar det är j*vla spelet! Helt j*vla omöjligt att klara för f*n!!! Ska leverera knark och man får hela tiden sk*t båtar! Så fienden jagar ifatt en och sedan sänker mig på 3 sec! Vet någon hur man skall göra!? Eller finns det något fusk som gör att fordonen inte tar skada!?!?! Du kan köpa dig en bättre båt. Eller så skaffar du massor med amunition till exempelvis ak 47:an och skjuter sönder deras båtar innan dom skjuter dig. Sedan kan du bara köra lungt tillbaka till din lagerlokal. Detta funkar i alla fall för mig. Dock kör jag på PC, det är kanske mycket svårare på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Tjena! Eftersom det verkar som att fler och fler skaffar sig Scarface. Så frågar jag igen, är det någon som har ett savegame på ca 56 % avklarat som det kan lägga upp? vore väldigt tacksam om någon kunde göra det så att jag kan fortsätta spela Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts