Sjolander Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 "Köpte" spelet idag.. Det var verkligen inte vad jag hade hoppats på. Känns helt fel att man får börja om från scratch efter första uppdraget.. Jag gillar såkallade "Rags to riches"-spel väldigt mycket och hoppas att det blir bättre längre fram i storyn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Om man har fyllt om sitt lager med 15 kilo kokain och sen fyller på med mera, delar man ut allt det på en gång då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Har fått ett problem.. Varje gång jag tabbar ur spelet så kan jag inte tabba in igen.. Det står att skärmens upplösning måste vara mer än 800x600, och det är min skärm, så var är problemet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ursäkta dubbelposten. Är det ågon som har klarat uppdragen där man dödar Natcho? Isånafall så vet ni att han hoppar överbord i slutet av uppdraget, och sedan ska man skjuta honom, men när jag skjuter honom så händer det inget. Han dör bara helt enkelt. Är det någon som vet om jag har gjort något fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Hyrde spelet igår, det var ju skit kul, men jag tkr Tony svär lite väl mkt var ett par mm från o komma till "nivå" SCARFACE, har jag klara ungefär halva spelet då eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Ursäkta dubbelposten. Är det ågon som har klarat uppdragen där man dödar Natcho? Isånafall så vet ni att han hoppar överbord i slutet av uppdraget, och sedan ska man skjuta honom, men när jag skjuter honom så händer det inget. Han dör bara helt enkelt. Är det någon som vet om jag har gjort något fel? Du ska skada honom lite, så att en haj kommer och mumsar på honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag kör på sämsta grafiken och det laggar. HATA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag kör på sämsta grafiken och det laggar. HATA! Jag kör på hösta grafiken och det laggar. ÄLSKA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag kör på hösta grafiken och det laggar. ÄLSKA! Sänk FFS, orka lagg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Klarade spelet igår, men fattar ej vart man ska köpa Sandmans plantering. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Sänk FFS, orka lagg FPS;en ändras inte om jag har på högsta eller på lägsta. Stannar alltid på 15 utomhus och 60 inomhus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) FPS;en ändras inte om jag har på högsta eller på lägsta. Stannar alltid på 15 utomhus och 60 inomhus. Varför Redigerad 13 november, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Varför Jag citerar Eudoros.. "Eerhm... Därför." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag citerar Eudoros.. "Eerhm... Därför." M-m-mig? Pöh, jag är alltid rakt på sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) FPS;en ändras inte om jag har på högsta eller på lägsta. Stannar alltid på 15 utomhus och 60 inomhus. Vafan, jag har ju också 60 inne och 15 ute. Redigerad 14 november, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Så spelet blev ett riktigt genombrott? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ska jag vara ärlig är det här spelet enligt mina åsikter bland dom bästa filmlicensspelen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ska jag vara ärlig är det här spelet enligt mina åsikter bland dom bästa filmlicensspelen. Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Hmm kanske dags att köpa det.. /slap (på mig själv) NEJ FläskBox 360! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Om man har gjort båda Fenix(?) leads, kan man då skaffa mer yoye utan att åka runt och plocka pengar av alla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts