n00dles Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 När man har klarat spelet kommer alla kläder fram där. OK! Jag såg dessutom att det fans fusk till kläder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Yay, klarade storyn nyss. Inte särskilt förvånande vad sista uppdraget gick ut på. Vad är det snabbaste sättet att skaffa balls på? Är det bara skjuta ner gängmedlemmar och trycka på "taunt"-knappen efter varje dödad person? Det blir ju bara 66 balls per taunt, så, nån som kan något snabbare sätt? Btw, jag minns något om att det skulle finnas något speciellt för dom som klarade spelet till 100%, något skulle låsas upp, någon som vet något om det? Finns det? Och hur många konservationer finns det i hela spelet? Jag har genomfört cirka 66 eller så. Redigerad 24 oktober, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Vad gick sista uppdraget ut på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Yay, klarade storyn nyss. Inte särskilt förvånande vad sista uppdraget gick ut på. Vad är det snabbaste sättet att skaffa balls på? Är det bara skjuta ner gängmedlemmar och trycka på "taunt"-knappen efter varje dödad person? Det blir ju bara 66 balls per taunt, så, nån som kan något snabbare sätt? Btw, jag minns något om att det skulle finnas något speciellt för dom som klarade spelet till 100%, något skulle låsas upp, någon som vet något om det? Finns det? Och hur många konservationer finns det i hela spelet? Jag har genomfört cirka 66 eller så. Finns ett sätt att få ballar. Write this,äh fan då du har klarat ut alla uppdrag va?,då går det inte att skriva FPATCH i Pausmenyn för det startar efter att man har gjort ett uppdrag. Är det värdelös handling på detta spel (som i Godfather the game?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Är det värdelös handling på detta spel (som i Godfather the game?) Nej. Det är fortsättning på filmen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Köpte spelet i söndags.. Det var kul, har inte hunnit köra så mycket dock. Stack till pappa på måndagen, men där blir det fel och det står att en fil inte kunde hittas och det gick inte att installera om spelet.. Men nu till problemet; jag brydde mig inte om att kolla några sidor efter hjälp, så jag deletade alla reg-nycklar. Men när jag sedan skulle installera det så står det: Error "1610" och att det är något fel i konfigurations inställningarna.. Kan någon möjligtvis hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nej. Det är fortsättning på filmen Jag formulerade mig fel där det skulle ha varit Är det värdelös bil handling på detta spel (som i Godfather the game?) TotalPostCount 999 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag formulerade mig fel där det skulle ha varit Är det värdelös bil handling på detta spel (som i Godfather the game?) TotalPostCount 999 Nej det är bra bilhandling! Mycket mycket ........ bättre än i godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag formulerade mig fel där det skulle ha varit Är det värdelös bil handling på detta spel (som i Godfather the game?) TotalPostCount 999 Det är bättre, om man köper bättre bil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det är bättre, om man köper bättre bil. Bilen man har från början är go' den också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Är du hög eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Är du hög eller? Jag? I så fall: Nej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag? I så fall: Nej! Den bilen har grymt dålig väghållning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Den bilen har grymt dålig väghållning! Den är ju underbart härligt att sladda med pga av det Redigerad 26 oktober, 2006 av n00dles Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Den är ju underbart härligt att sladda med pga av det Mjo, men det finns ju inga stora ytor att hålla på med sånt på. Sladdar man i kurvorna så brukar man alltid plocka en gatulampa eller två.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Installerar spelet nu! (Om någon ville veta) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Aww, jag vill spela NU! Men jag kan inte här.. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad i hela helvete?! Jag trodde den här killen bara snackade skit men.. Så var tydligen inte fallet! Någon som kan förklara varför den låten är med i Scarface-spelet? Och varför artist+låttitel försvinner när jag försöker screenshota? Men det gick med Fraps. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad i hela helvete?! Jag trodde den här killen bara snackade skit men.. Så var tydligen inte fallet! Någon som kan förklara varför den låten är med i Scarface-spelet? Och varför artist+låttitel försvinner när jag försöker screenshota? Men det gick med Fraps. Dom tyckte väl låten lät rolig så dom slängde in den. ELLER, så jobbar det en svensk på det företaget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Finns det nån online mod? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts