fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vilka dumma frågor. Förlåt så mycket då Kan du svara ändå? Eller ska du raportera mig för att jag frågade två (enligt dig) dumma frågor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Förlåt så mycket då Kan du svara ändå? Eller ska du raportera mig för att jag frågade två (enligt dig) dumma frågor? Vem har sagt att jag ska rapportera för att du skrev två onödiga frågor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vem har sagt att jag ska rapportera för att du skrev två onödiga frågor? Det var ju bara på skoj jag sa det. Men kan du inte skriva en recension? Jag är så osäker om jag ska köpa just cause eller scarface Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Snart verkar ju du veta allt om det, så som du frågar, så att det inte är någon vits att köpa det. Varför inte bara köpa och testa? Gå på känsla. Redigerad 15 oktober, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Fido jag tycker du ska köpa Scarface å sen om du inte gillar de så lämnar du tillbaka de Redigerad 15 oktober, 2006 av Pixiegnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Okej jag ska vara ärlig... Scarface laggade jättemkt på min dator så de va inge kul :'( ´ Därföör föredrar jag Just cause Helt tvärtom för mig, jag stod inte ens ut meda tt spela igenom demot för att det hackade så mycket! Hur kan det komma sig? Men varför ska man spara spelet på bankerna? Kan man verkligen inte spara spel i sina safehouse? Vad ska man då med safehousen till? Man "tvättar" de pengarna man tjänar på uppdragen, och efter det sparar man. Fast man kan spara direkt efter vissa uppdrag, har jag märkt. Kan man dyka? Hur lång tid tar det mellan dag och natt? Tror inte man kan dyka, men man kan simma. Spelet har ingen klocka, så jag vet inte det heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det var ju bara på skoj jag sa det. Men kan du inte skriva en recension? Jag är så osäker om jag ska köpa just cause eller scarface Läs en mer profficionellt skriven recension istället, på Gamespy eller Gamespot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Efter att ha sett att ps2versionen av just cause inte är så dåligt så tar jag det först. Sen när jag tröttnar/inte gillar det mer så kan jag byta inte det å köpa scarface. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 PS2 versionen av Just Cause verkar inget vidare, men 360 versionen ser bra ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ps2versionen är exakt samma som 360versionen. Bara att ps2 har sämre grafik plus mer buggar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ps2versionen är exakt samma som 360versionen. Bara att ps2 har sämre grafik plus mer buggar Precis det han menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Precis det han menar. W0rd, Boomer fattar precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 W0rd, Boomer fattar precis. Japp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) En tämligen lite konstig fråga; Finns det någon sorts revolver I Scareface? Redigerad 16 oktober, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ariel Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Blir så jäääääävla förbannad nu!!!!!!!! provade o spela om till bank stället men samma sak hände igen: spelet låser sig typ, d blir lite lagg o inga av dom knapparna man ska använda funkar, istället ger I info o ja köper typ me x men inget annat funkar!!!!!!!!! kastar spelet snart alltså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag upptäckte idag att man faktiskt kan döda civila! Fast bara om man spelar i driver-mode. Jag gissar att det går med enforcer och assassin också, men det har jag inte testat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag upptäckte idag att man faktiskt kan döda civila! Fast bara om man spelar i driver-mode. Jag gissar att det går med enforcer och assassin också, men det har jag inte testat. Känns onödigt att kunna det ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Är spelet värt att köpa till PS2? Det är lätt att säga att det var ett bra klipp för den som laddar ner det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jaha.. Vad ska man göra nu? Äger allt, klarat spelet. Köra runder och döda folk yay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jaha.. Vad ska man göra nu? Äger allt, klarat spelet. Köra runder och döda folk yay. Samma som man gör när man klarat ett GTA spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts