fido vercetti Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Finns det nån som kan svara på min fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Snälla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Snälla? Du måste ha extremt lite tålamod, det har gått ca. 3 timmar sen du ställde frågan? Lugna sig. Redigerad 14 oktober, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Du måste ha extremt lite tålamod, det har gått ca. 3 timmar sen du ställde den först? Lugna sig. 3 timmar är väldigt mycket för små människor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) 3 timmar är väldigt mycket för små människor. Om jag säger såhär då: Ska jag köpa just cause eller scarface till ps2? Redigerad 14 oktober, 2006 av fido vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om jag säger såhär då: Ska jag köpa just cause eller scarface till ps2? Inget imo. Köp ett mer väl planerat spel. Som bully kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Inget imo. Köp ett mer väl planerat spel. Som bully kanske. Det har jag redan bokat. Men vill ha ett nytt spel att spela till bully kommer ut. Så vilket ska jag köpa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Det har jag redan bokat. Men vill ha ett nytt spel att spela till bully kommer ut. Så vilket ska jag köpa? GTA LCS? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 GTA LCS? Har det med Jag gillar spel med "gtaupplägg" Men ska jag köpa just cause eller scarface? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Har det med Jag gillar spel med "gtaupplägg" Men ska jag köpa just cause eller scarface? For the cause! (Just Cause) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 For the cause! (Just Cause) OK. Men jag blir lite osäker eftersom alla säger att just cause suger på ps2 Sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 OK. Men jag blir lite osäker eftersom alla säger att just cause suger på ps2 Sant? Tror du skulle bli mer besviken på Scarface, Just Cause är friare osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Tror du skulle bli mer besviken på Scarface, Just Cause är friare osv. Vad kan man göra i scareface som man inte kan i gta? Btw. Kan man flyga i det? Redigerad 15 oktober, 2006 av fido vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kunde man flyga/åka båt till bahamas? Finns det flygfordon på flygplatsen som man kan köra? Denna gång får du komentera boomer Ja man kan åka till bahamas med båt och ett litet sjö flygplan. Har inte sett någon flygplats tror inte det finns någon, och man kan inte köra sjö flyg planet det kommer bara upp en karta och man får välja vart man ska flyga. Andra flygg plan har jag inte sett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sux0r, man kan ju inte springa runt och skjuta civila/poiliser i Scarface! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Har det med Jag gillar spel med "gtaupplägg" Men ska jag köpa just cause eller scarface? Just Cause Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sux0r, man kan ju inte springa runt och skjuta civila/poiliser i Scarface! Jo, poliser kan man skjuta! Fast det kanske bara är när man är efterlyst. Annars kan du ju alltid skjuta lite knarklangare och gängmedlemmar. Fido: Jag personligen skulle aldrig lägga pengar på Just Cause. Skräp, imo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Jo, poliser kan man skjuta! Fast det kanske bara är när man är efterlyst. Annars kan du ju alltid skjuta lite knarklangare och gängmedlemmar. Fido: Jag personligen skulle aldrig lägga pengar på Just Cause. Skräp, imo. Såg på en JC film förrut och grafiken där sög(ps2). Blir nog scarface Edit: Ååå malibu club Redigerad 15 oktober, 2006 av fido vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Såg på en JC film förrut och grafiken där sög(ps2). Blir nog scarface Edit: Ååå malibu club Ja, ta scarface du. Redigerad 15 oktober, 2006 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts