Cortez Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det suger att man inte kan döda civila människor Mjo, jag märkte det också. Men det passar Tony's karaktär mer. Han ville inte döda oskyldiga människor i filmen, så varför skulle han vilja det i spelet? Sen så vem bryr sig om man inte kan döda folk på gatan... oj vad kul det är att döda folk på gatan... du kan mörda hur många du vill på uppdrag. Ganska roligt hur jag märkte det först... gick och slog på en tjej hur länge som helst och hon dog aldrig... undrade vad fan som hände... så drog jag fram vapen och siktade på henne "I don't need that shit in my life!". Jahaaa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jo, men jag tänkte mer på när man klarar spelet, då är det kul att bara springa runt och skjuta ner lite civila och panga på snuten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det är ju frihet att kunna döda civila. Typ om någon civil säger nånting till en eller kör på ens bil. Då brukar jag döda dom civila iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Testade spelet idag. Var den sämsta skit jag spelat på länge. Usel grafik, sämre än GTA-spelen. Kass kontroll och spelbarhet (man kan inte hoppa t ex). Fula menyer. Bilarna är ett skämt. Dom glider fram som på ett bananskal. Ja allt är skit faktiskt. Neee, avinstallerade efter 20 min. Det enda bra var kommentarerna, fast man lär ju tröttna på dom också. 0/5 i betyg. KÖP INTE DETTA SPEL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag gillar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag med tycker spelet är bra och tycker inte att grafficken är sämre än gta sanandreas eller vice city. Snarare är det gta spelen som har sämre graffick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tycker faktiskt att spelet var lite charmigt ^^ Hur ska man göra för att få mer knark? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Finns spelet att köpa ute i butikerna nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tycker faktiskt att spelet var lite charmigt ^^ Hur ska man göra för att få mer knark? Döda olika gäng, tex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tycket det var rätt så okej spel.. bara att det känns som att det är samma uppdrag helatiden. 4/5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Mjo vet updragen är nästan sama. Men nåt jag ireterar mig på är när man gör üpdragen som heter driver tror jag asså man ska ta bilar till en som man säljer den till. Just på dem updragen så e det jobigt jag försöker håla bilen så hel som möjligt men går fan ej när man får dem dära gängen i bilen efter en och det e fan omöjligt att lura av dem från vägen Redigerad 12 oktober, 2006 av ShockerPie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Tycket det var rätt så okej spel.. bara att det känns som att det är samma uppdrag helatiden. 4/5 Ungefär som SA då. Hade inte ens tanken på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bara jag som har problem med att banorna inte hinner laddas? Sitter och kör runder, sen helt plötsligt finns det ingen väg längre och man flyger rakt ner i vattnet. Bah, satana perkele. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bara jag som har problem med att banorna inte hinner laddas? Sitter och kör runder, sen helt plötsligt finns det ingen väg längre och man flyger rakt ner i vattnet. Bah, satana perkele. Ah låter som det typiska Max Frames Per Second buggen, finns i massor av spel. Den är mest känd i GTA spelen. Har man för hög FPS så är man för snabb för spelet och det blir så. Därför ska man helst ha Max FPS alternativet i GTA som ON. Annars blir det tok ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bara jag som har problem med att banorna inte hinner laddas? Sitter och kör runder, sen helt plötsligt finns det ingen väg längre och man flyger rakt ner i vattnet. Bah, satana perkele. Har inte hänt mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det är ju frihet att kunna döda civila. Typ om någon civil säger nånting till en eller kör på ens bil. Då brukar jag döda dom civila iallafall. "Tjena." "..." *RATATATATA* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 "Tjena." "..." *RATATATATA* Kan inte uttrycka mig på något annat sätt än.. jag vill inte säga det.. jag måste.. LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 "Tjena." "..." *RATATATATA* Typ på gta säger dom ju "motherfucker" och sånt till en. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Kunde man flyga/åka båt till bahamas? Finns det flygfordon på flygplatsen som man kan köra? Denna gång får du komentera boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Kunde man flyga/åka båt till bahamas? Finns det flygfordon på flygplatsen som man kan köra? Denna gång får du komentera boomer Haha, kan tyvärr inte svara på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts