Ice Cube Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Tyvärr. kunde jag inte komprimera filmerna så det blir inte den bästa grafiken.. Du får ju bättre grafik okomprimerat. Eller tänker jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du får ju bättre grafik okomprimerat. Eller tänker jag fel? Du tänker helt rätt, när den är okomprimerad har han inte gjort någonting med den, det vill säga att det är precis som när han spelade in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Kan Man snacka om ett annat spel eller bara Gta xD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du tänker helt rätt, när den är okomprimerad har han inte gjort någonting med den, det vill säga att det är precis som när han spelade in den. Men det beror ju på vad för codec man använder när man komprimerar... Och med vissa codec kan man ju öka skärpan.. Men annars så är ju komprimering bara till för att minska platsen... För jag ser själv att det i filmen inte är min graffe.. Kan Man snacka om ett annat spel eller bara Gta xD? Lol, nae du vet här snackar vi om filmen och inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Aha oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 ?? Tillsagd av en midreårig i en tropic som jag skapade?!?! lol.. Nåt åt det hållet, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Cp:ade Internet sig.. Jag känner igen det där.. ibland blir min data bara så där disconnectad och re-connectad.. Det suger.. Jag är 16 år, durrå? Kunde inte öppna din profil?? Borde stå där.. Ne Det blev inte disconnectad asså bredbandet funkat perfect men efter 3 timmar typ så stängs internet då måste man starta om datorn då blir den pigg igen efter 3 timmar typ så blir den trött o stängs lol. det låter sjukt men det e sant Redigerad 12 juli, 2006 av evil-sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ne Det blev inte disconnectad asså bredbandet funkat perfect men efter 3 timmar typ så stängs internet Vet ej varfär den kanske blir trött lol. Nae, men min hemma dator är sån.. Den disconnectas bara så där och sen connectar igen... Men att du behöver starta om datorn.. stackare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hehe lite jobbigt när man spelar online spel så stängs den då blir riktigt arg vill då ta sönder datorn :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Mitt modem blir så ibland Kan hålla på i cirka en timme sen lägger de av och man måste starta om datorn De e verkligen jobbigt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Dååh. 11:04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hehe lite jobbigt när man spelar online spel så stängs den då blir riktigt arg vill då ta sönder datorn :S Sånt är jobbigt. Lirade Mta Vc en gång. Hade jätte sköj och rösta chattade och helt plötsligt så disconnectade min dator mig och så måste jag re-connecta.. Aaaahhh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 ?? Tillsagd av en midreårig i en tropic som jag skapade?!?! lol.. Och han har helt fucking rätt.. du och evil-sonic får muntlig varning nu, blir det ett spam/chatinlägg till ger jag varning direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Och han har helt fucking rätt.. du och evil-sonic får muntlig varning nu, blir det ett spam/chatinlägg till ger jag varning direkt. Lol... EDIT: LOL HAHAHAHA.. JAG KAN EDITERA FAST JAG ÄR BANNAD.. No one can kill me!!!! Mohahaha... Redigerad 12 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Lol... Du har problem.. varning och 4 dagars hybernate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Omg oki :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Inget illa mot dig, men den var faktiskt riktigt dålig... Den var bara konstig, ointressant och sedan på slutet med eftertexterna var de särskrivningar och tydligen ville du tacka Rocketstar Games ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Den var ju... bra. Gillade inte den något vidare om jag ska vara ärlig, bara samma sak om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag och min käre vän kollade nyss på den och vi tyckte att det var årets i särklass sämsta film. Vad fan, du spränger ju bara saker? Bleh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Extremt tråkig film. Samma hela tiden och att den är självklar och förutsägbart. Redigerad 13 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts