Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) När jag väl kom på denna film så gap skrattade jag.. För dom sakerna som jag gör är skit coola... Kanske inte som det ser ut men!!! Den äger... Tyvärr. kunde jag inte komprimera filmerna så det blir inte den bästa grafiken.. aja.. Här är den... Gta Sa Mania 3 Yeesss.. BTW: record tid.. En och en halv dag tog det.. Nu vet ni hur en dag i mitt Gta Sa är... Gta Sanandreas Äger EDIT. Tack vare Kebab så fick jag upp filmen snabbt och enkelt.. (Snabbt var en lögn 1 tim och 30 min) Redigerad 11 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Number downloads: 0 först =D kommer att ta ett tag, vad sägs som en lite bättre host nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) först =D kommer att ta ett tag, vad sägs som en lite bättre host nästa gång? 1. nån måsta vara den första.. 2. Be my Guest.. Jag tog den första bästa av Kebabs Lista över Upload sidor... (jag tackar ännu en gång) Säg en bra sida? 1. File Front går ej. Det står högst tanka upp i 10 timmar och räknare stod på 33 timmar 2. Raipshare kommer jag inte ens in på.. Så säg en bra så ska jag försöka att tanka upp på den sidan.. Om inte nån annan hostar på en annan sida åt mig. (tror vi har 0,5 lina här :'( ) Hemma har vi 2 Mbit.. Redigerad 11 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nerladdning pågår, recension kommer strax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Laddar, ger betyg så fort jag sett filmen Edit: Jag vet inte vad jag ska tycka om den Den va rätt långtråkig om jag ska vara ärlig Betyget blir.... 5/10 Redigerad 11 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Den laddar... Seriöst tycker ni det är roligt o köra Sa när storyen är slut det blir tråkigt jag har fuskat me pengar o allt lol så jag har inte vunnit hela spelet 100% utan fusk hihihi. OMG vadå träffsäker. Redigerad 11 juli, 2006 av evil-sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Laddar, ger betyg så fort jag sett filmen Edit: Jag vet inte vad jag ska tycka om den Den va rätt långtråkig om jag ska vara ärlig Betyget blir.... 5/10 Vad finns det att gör.. gillar du den inte så gillar du den inte.. Men det är roligare att spela än att kolla på när andra gör det.. Den laddar... Seriöst tycker ni det är roligt o köra Sa när storyen är slut det blir tråkigt jag har fuskat me pengar o allt lol så jag har inte vunnit hela spelet 100% utan fusk hihihi. Samma här.. Fuskar också... Lite enormt.. Kolla i filmen så har jag en "One shot kill" pistol.. Men jag kan inte bli trrött för typ.. Om jag är uttråkad så moddar jag bara lite till eller gör en film.. Som te.x fixa snutarnas bilar lite och sen kolla när dom föstör staden.. eller bara ta en stor Crusie genom Sanandreas... Redigerad 11 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hehe skulle aldrig ha klarat hela Sa om inte jag hade fuskat. Vet du om Gta4 kommer ut på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hehe skulle aldrig ha klarat hela Sa om inte jag hade fuskat. Vet du om Gta4 kommer ut på pc? Oja, den kommer till Pc.. Men det blir väl så här Först: Xbox 360 och Ps3... En vecka eller längre efter kommer det till Pc... tyvärr.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hehe det e lungt det bra att den kommer ut efter en vecka eller 2, än 2 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hehe det e lungt det bra att den kommer ut efter en vecka eller 2, än 2 månader. Ja, fast.. Gta Sa kom inte till Pc förrens ett halvår senare tror jag.. :'( Det är oacceptabelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) OMG ska jag vänta i ett halvt år Damn. kunde inte se hela men såg halva den va bra internetet stängdes av så jag fick starta om datorn xD. Hur gammal är du jag undrar bara xD. Redigerad 11 juli, 2006 av evil-sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 OMG ska jag vänta i ett halvt år Damn. kunde inte se hela men såg halva den va bra internetet stängdes av så jag fick starta om datorn xD. Hur gammal är du jag undrar bara xD. Cp:ade Internet sig.. Jag känner igen det där.. ibland blir min data bara så där disconnectad och re-connectad.. Det suger.. Jag är 16 år, durrå? Kunde inte öppna din profil?? Borde stå där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Jag är 15 xD Ses Da ska sova Redigerad 11 juli, 2006 av evil-sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 OMG ska jag vänta i ett halvt år Damn. kunde inte se hela men såg halva den va bra internetet stängdes av så jag fick starta om datorn xD. Hur gammal är du jag undrar bara xD. Det är väl ingen som vet säkert när det kommer till PC. Filmen var ganska långtråkig, började tröttna efter sådär 20 sprängda helikoptrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det är väl ingen som vet säkert när det kommer till PC. Filmen var ganska långtråkig, började tröttna efter sådär 20 sprängda helikoptrar. Men det är som jag skrev innan. Det är 10x roligare att spela i dom omständigheterna än att kolla på... Men jag sprängde bara 10?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 ALER och evil, sluta använda forumet till att chatta, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) ALER och evil, sluta använda forumet till att chatta, tack. ?? Tillsagd av en midreårig i en tropic som jag skapade?!?! lol.. Redigerad 11 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Tankar hem den nu, återkommer med recension. Shit, du sparade inte på explosionerna! Du måste ha över 23657 moddade fordon. Cool film, fast blir lite många explosioner kanske. 6/10 Minderårig heter det btw. Redigerad 11 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Tankar hem den nu, återkommer med recension. Minderårig heter det btw. Såg det nu.. Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts